• Janssonkatten

Mitt tips är detox

Detox ska inte göras mer än 4 gånger / år, men jag kan absolut tipsa er som kämpar på att testa en reningskur. Jag nämner inget märke eftersom det ska vara reklamfritt, sen är säkert många märken likvärdiga ändå.

På min första detox fick jag ägglossning
    Min andra blev jag gravid
    min tredje blev jag gravid

Kanske värt att testa?

• Svar på tråden Mitt tips är detox
  • Janssonkatten

har det nån betydelse igentligen? Har man pcos är ju första steget att försöka bli gravid.
    Svaret är nej, första graviditeten resulterade i missfall. men med denna är jag fortfarande gravid.

• Vårflickan84

vad är detox?? hur gör man? värt att testa ju =)

• Janssonkatten

en kur som renar kroppen, finns i alla möjliga varianter men de jag testat är en kur man dricker (smakar i princip bara vatten) i 20 dagar samtidigt som man får äta normalt. finns i tablettform oxå. Kolla på hälsobutiker. :)

• Knasten83

Janssonkatten: Det var absolut inte meningen att trampa på eller va otrevlig mot dig med min fråga.
    Att jag undrar beror på att jag har en bekant som också blivit gravid två ggr efter detox men fått MF en av gångerna. Nu är hon lyckligtvis gravid igen i tidigt skede. Det var av ren nyfikenhet jag undrade! Så, förlåt igen om jag trampade på en öm tå..

Trevlig helg!

• Vårflickan84
    Janssonkatten skrev 2009-06-26 08:54:08 följande:
    en kur som renar kroppen, finns i alla möjliga varianter men de jag testat är en kur man dricker (smakar i princip bara vatten) i 20 dagar samtidigt som man får äta normalt. finns i tablettform oxå. Kolla på hälsobutiker. :)
    okej, ska kolla upp det! men blev du gravid direkt den månaden? =)
  • Knasten83

glömde tillägga att jag dricker samma denna månaden så jag är absolut inte emot det!! Hoppas att det hjälper mig som det hjälpt dej!

• MLT

Jag har faktiskt funderat på detta. Jag körde inte detox, men en lågkolhydratkur (pulver) för jag ville gå ner lite i vikt innan vi skulle resa till Barcelona. När jag kom hem från Barcelona var jag gravid, hade inte ens en aning om att äl varit ännu (testade med stickor). Jag fick mf, men läkaren sa att det inte hade med kuren att göra, jag slutade ju direkt jag fick plusset.

• Knasten83

Madlin: beklagar... Det är därför min fråga dök upp, är orolig att jag gör fel liksom!? Att jag själv kan påverka ett MF.. men antagligen kan man väl inte det för att man kör en detox rent tillverkat av örter? Det verkar konstigt..

Om du inte lyckats redan så hoppas jag du lyckas snart me grav!

Svar på tråden Mitt tips är detox