• Janssonkatten

Mitt tips är detox

Detox ska inte göras mer än 4 gånger / år, men jag kan absolut tipsa er som kämpar på att testa en reningskur. Jag nämner inget märke eftersom det ska vara reklamfritt, sen är säkert många märken likvärdiga ändå.

På min första detox fick jag ägglossning
    Min andra blev jag gravid
    min tredje blev jag gravid

Kanske värt att testa?

• Svar på tråden Mitt tips är detox
  • Janssonkatten

Jo jag har plussast en gång utan detox. Jag rekommenderar det till alla, vare sig man försöker plussa eller inte, en rening av kroppen kan inte vara skadligt :)

• Knasten83
    Janssonkatten skrev 2009-06-28 12:01:18 följande:
    Är nu i vecka 11 (10+4) och hoppas att det går vägen denna gång! Jag tycker att det är vår tur nu efter 4 och ett halvt års kämpande. :)
    Hur har allt gått??? Nyfiken! Hoppas du/ni mår bra o att grav kommit över de kritiska veckorna galant!! =)
  • Janssonkatten
    Knasten83 skrev 2009-07-16 11:03:09 följande:
    Hur har allt gått??? Nyfiken! Hoppas du/ni mår bra o att grav kommit över de kritiska veckorna galant!! =)
    Jodå allt fungerar jättebra :) var i veckan och kollade att den lille utvecklas som den ska och det gör h*n :)
  • Knasten83
    Janssonkatten skrev 2009-07-16 12:03:41 följande:
    Jodå allt fungerar jättebra :) var i veckan och kollade att den lille utvecklas som den ska och det gör h*n :)
    Fan va LOVELY!!!!! All lycka till er!!
  • KajsaKSke

Vilken typ av detox kör ni?

• Vårflickan84

Men kan man köra detox samtidigt som man tar pergo?

nu ska jag inte ta pergo denna månad men "effekten sitter i månaden efter" och jag är rädd att denna effekt försvinner med en detox? nån som vet?

• strawberryshortcake
    Vårflickan84 skrev 2009-07-22 14:16:51 följande:
    Men kan man köra detox samtidigt som man tar pergo?nu ska jag inte ta pergo denna månad men "effekten sitter i månaden efter" och jag är rädd att denna effekt försvinner med en detox? nån som vet?
    Det är nog inga problem!
    Ska nog mkt till för att en hälso-grej ska rubba hormon-preparat.
    Fast känns det inte OK så skippa det och gör det istället nästa månad om du inte blir gravid innan dess! :o9
  • Knasten83
    Men kan man köra detox samtidigt som man tar pergo?nu ska jag inte ta pergo denna månad men "effekten sitter i månaden efter" och jag är rädd att denna effekt försvinner med en detox? nån som vet?
    jag åt pergo samtidigt som jag gjorde kuren...
  • Janssonkatten
    Absolut ingen fara. En detox är bara en vanlig reningskur som slänger ut kroppens slaggprodukter. Absolut inget som ändrar dina hormoner eller så. Jag har oxå alltid detoxat en månad - en halv månad innan pergokuren och det är då jag fått bäst resultat. Som att kroppen varit mer "med i matchen" om man säger så :)
Svar på tråden Mitt tips är detox