• Janssonkatten

Mitt tips är detox

Detox ska inte göras mer än 4 gånger / år, men jag kan absolut tipsa er som kämpar på att testa en reningskur. Jag nämner inget märke eftersom det ska vara reklamfritt, sen är säkert många märken likvärdiga ändå.

På min första detox fick jag ägglossning
    Min andra blev jag gravid
    min tredje blev jag gravid

Kanske värt att testa?

• Svar på tråden Mitt tips är detox
  • Janssonkatten
    Majsan1977 skrev 2009-07-29 07:35:29 följande:
    Tycker det där med hormonblansen låter bra=) Nu vill jag få detta tråkiga avklarat så att vi kan börja om på nytt!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska köpa en detox kur idag för att känna att jag börja på något nyttigen =)
    Även om man passerat något tråkigt som ett missfall känns det skönt att börja den nya dagen med en detox :) Så kände iaf jag! Ut med det gamla, in med det nya!
  • Vårflickan84

hur går det nu janssonkatten? vilken vecka är du i?

• Janssonkatten
    Vårflickan84 skrev 2009-07-29 21:00:51 följande:
    hur går det nu janssonkatten? vilken vecka är du i?
    Har precis gått in i v 16. Om några veckor är det dags för RUL, och före det vågar jag inte ta ut nått. Även om allt hittills sett bra ut (vart på två UL) vågar jag inte hoppas riktigt ännu.
  • Vårflickan84
    Janssonkatten skrev 2009-07-30 20:54:31 följande:
    Har precis gått in i v 16. Om några veckor är det dags för RUL, och före det vågar jag inte ta ut nått. Även om allt hittills sett bra ut (vart på två UL) vågar jag inte hoppas riktigt ännu.
    vad kul, v.16 =)
    men hoppas att dte går jättebra! är det på RUL man får veta kön? eller vet du redan?
  • Kusin Knase

Aah, vad intressant, Janssonkatten. Grattis till graviditeten!

Själv genomgick jag ett gäng IVF-behandlingar för några år sen, men det tog sig inte ordentligt förrän jag hade detoxat mig, och jag inbillar mig att det kan ha med saken att göra.

Dock fick jag en del otrevliga biverkningar, beskrivna här: crrly.blogspot.com/2006/07/im-so-hot-uppd.html -- men det gick ju över!

Här beskriver jag lite om utrensningen också: crrly.blogspot.com/2006/07/klokskaper.html

I den här gamla tråden finns också en del tips. www.familjeliv.se/Forum-7-134/m14158995-1.html Själv har jag bidragit med inlägg 8 och 9 , förutom sen i själva diskussionen.

Lycka till, alla!!!

• millanita

Vad har ni för tips gällande märke m.m Ska man strunta i att äta "vanlig mat" när man detoxar elr vad är bäst och hur länge ska man hålla ¨på - förmodligen olika beroende på preparat!!

• Majsan1977

Nu har jag kört igång med min detox kur, känns riktigt bra!!
    Jag dricker min detox (köpt på hälsokost - valt äppelsmak), blandar den med vatten i en drickflaska - fungerar bra vid datorn... Äter som vanligt!!

• gedansk

#38 jag hade ett MA i Novermber förra året men inte blivit gravid igen. Min hormoner har dock varit bra när de tagit fertilitets prover. Ska dock köpa in lite detox dricka har tänkt göra det ett tag men det är dax att få tummen ur : )

• Euphoria

Läste den här tråden för kanske en månad sedan, och bestämde mig för att testa, och idag visade det sig att det fungerade, jag är gravid!

• Missne

Episode: Grattis Kul att nån lyckas. Jag läste ocskå här för en dryg månad sen och detoxade. Jag blev varken gravid eller gick ner i vikt Märkte inge skillnad. Inga biverkningar heller....

Svar på tråden Mitt tips är detox