Inlägg från: Vårflickan84 |Visa alla inlägg
  • Vårflickan84

Mitt tips är detox

vad är detox?? hur gör man? värt att testa ju =)

• Vårflickan84
    Janssonkatten skrev 2009-06-26 08:54:08 följande:
    en kur som renar kroppen, finns i alla möjliga varianter men de jag testat är en kur man dricker (smakar i princip bara vatten) i 20 dagar samtidigt som man får äta normalt. finns i tablettform oxå. Kolla på hälsobutiker. :)
    okej, ska kolla upp det! men blev du gravid direkt den månaden? =)
  • Vårflickan84

Men kan man köra detox samtidigt som man tar pergo?

nu ska jag inte ta pergo denna månad men "effekten sitter i månaden efter" och jag är rädd att denna effekt försvinner med en detox? nån som vet?

• Vårflickan84

Tack tjejer för era svar!

hm, jo det är ju logiskt egentligen att det inte skulle påverka hormonerna. att jag inte tänkte så långt haha...
    men jag gör nog detoxen nästa månad! känns bäst på något sätt

• Vårflickan84

jag vill verkligen köra en detox nu!!! har blivit så peppad =)
    men ska nog vänta tills nästa månad då jag inte vill riskera att pergon som finns i kroppen inte ska åka med ut haha... (vi konstaterade att så inte var fallet tydligen, men jag avstår denna gång för säkerhetsskull).

• Vårflickan84

hur går det nu janssonkatten? vilken vecka är du i?

• Vårflickan84
    Janssonkatten skrev 2009-07-30 20:54:31 följande:
    Har precis gått in i v 16. Om några veckor är det dags för RUL, och före det vågar jag inte ta ut nått. Även om allt hittills sett bra ut (vart på två UL) vågar jag inte hoppas riktigt ännu.
    vad kul, v.16 =)
    men hoppas att dte går jättebra! är det på RUL man får veta kön? eller vet du redan?
  • Vårflickan84
    Euphoria skrev 2009-08-29 18:24:58 följande:
    Läste den här tråden för kanske en månad sedan, och bestämde mig för att testa, och idag visade det sig att det fungerade, jag är gravid!
    grattis!!!
Svar på tråden Mitt tips är detox