• Fredrik Al

Vilka bröst är snyggast?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
    www.cafe.se/

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?
  • rosenkind

Alla vill väl ha ett par snygga bröst utan att ha behövt göra nåt ingrepp. Men ifall man inte är nöjd eller de har förändrats (ålder, amning, viktminskning o dyl) är det väl upp till var och en om man vill ändra om dem!? Tycker det börjar bli så uttjatat med alla dessa omröstningar o diskussioner. Alla vill väl ha snygga naturliga bröst, men nu har inte alla turen att vara födda med perfekta bröst, är det inte "rättvist" då att de som inte är "perfekta" från början får fixa till sig om de vill? Man är väl varken bättre eller sämre för att man gjort en bröstoperation?

• Miltons Mamma
    Fredrik Al skrev 2009-05-27 17:47:18 följande:
    Okej, länken var inte så seriös. Mer en kul grej, för att se på hur killtidningen Café ser på saken!
    Ja då förstår jag upplägget lite bättre:) hehe
  • Fredrik Al
    rosenkind skrev 2009-05-27 17:48:01 följande:
    Alla vill väl ha ett par snygga bröst utan att ha behövt göra nåt ingrepp. Men ifall man inte är nöjd eller de har förändrats (ålder, amning, viktminskning o dyl) är det väl upp till var och en om man vill ändra om dem!? Tycker det börjar bli så uttjatat med alla dessa omröstningar o diskussioner. Alla vill väl ha snygga naturliga bröst, men nu har inte alla turen att vara födda med perfekta bröst, är det inte "rättvist" då att de som inte är "perfekta" från början får fixa till sig om de vill? Man är väl varken bättre eller sämre för att man gjort en bröstoperation?
    Absolut ingen döms, det är upp till var och en hur man vill göra!
  • rosenkind

Fredrik Al skrev 2009-05-27 17:51:19 följande:

Absolut ingen döms, det är upp till var och en hur man vill göra!
    Nej, jag menar inte att du gör det. Men överlag så blir det en massa påhopp på de som gjort ingrepp...avunsjuka tror jag. Jag har btw inte gjort nåt ingrepp Men man kan inte rösta på dina alternativ...jag menar det finns ju snygga och fula oopererade bröst och det finns snygga och fula silikonbröst
  • Fredrik Al
    rosenkind skrev 2009-05-27 17:57:24 följande:
    Fredrik Al skrev 2009-05-27 17:51:19 följande: Nej, jag menar inte att du gör det. Men överlag så blir det en massa påhopp på de som gjort ingrepp...avunsjuka tror jag. Jag har btw inte gjort nåt ingrepp Men man kan inte rösta på dina alternativ...jag menar det finns ju snygga och fula oopererade bröst och det finns snygga och fula silikonbröst
    Jo, det är sant man skulle så klart, kunna göra en mer vetenskaplig undersökning!{#lang_emotions_smile}
  • rosenkind

Fredrik Al skrev 2009-05-27 19:03:54 följande:

Jo, det är sant man skulle så klart, kunna göra en mer vetenskaplig undersökning!
    där har du ett uppdrag kommer på på nåt bra upplägg lovar jag rösta
  • Garderobshylla

spelar väl ingen roll om, det är fejk lr äkta, är de snygga så är dom!

• Fredrik Al
    rosenkind skrev 2009-05-27 20:57:14 följande:
    Fredrik Al skrev 2009-05-27 19:03:54 följande: där har du ett uppdrag kommer på på nåt bra upplägg lovar jag rösta
    Okej, coolt!{#lang_emotions_smile}
  • Anonym (Yeesss)
    Jess87 skrev 2009-05-18 15:38:55 följande:

Alltså det finns faktiskt killar som är emot onaturliga tuttar och bara vill ha naturligt. varför skulle de vara lögnare?
    Sen finns de dem killar som inte är utseendefixerade idioter också..

Jag älskar sillisar men känner mig inte som en idiot ändå.
  • Anonym (röstade på sillisar)

...eftersom jag har sillisar. Men ett par stora naturliga..det hade jag egentligen hellre haft. Men sillisar= next best thing.

Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?