• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Tingan

hej pa er alla nu e jag tillbaka! Har nu internet igen fast tangentbordet e fortfarande flum men men! sEn jag var inne sist har jag hunnit flytta till en storre lagenhet nara folkparken, jatte fin! men storre e val att jag den 22 april gifte mig med min pojke, det var en privat tillstallning men helt underbar! E nu inne pa min 34 vecka som gravid och jag langtar och langtar sa efter min lilla skrutten! det var lange sedan jag var inne sa e det nagra fler som e gravida har nu eller har ni hunnit fa era barn redan?
    kram till er alla

• Matilda86

Minimallan: Gud vad skönt med tvättmaskin och torktummlare. Vi får vår tvättmaskin imorron *jublar*

• LJ80

1malle: Tack. Försog väl mer eller mindre att folk skulle förstå eftersom ni har varit i samma sits=). Ville bara nämna det så ingen tror att jag inte vill. Det e ju bara så att vissa dagar e bättre än andra o man kan ju inte planera så mycket numera.

• Nanny Ogg

Tingan: här är en till som fortfarande "bara" är gravid Vet att CG Nkpg är det också, men är vi några fler här inne som går i väntans tider?

• Hella77
    Hej allihopa!

Tittar bara in & hälsar lpå er då jag själv bor i Norrköping också Flört

Ha det gott!
  • 1malle

TINGAN:

Grattis till brölloppet...
    Har själv nyligen passerat 9månader som fru...*LER*
    Lycka till med lill* pyret...

• goldfish

Hej på er!

Flyttar till Norrköping till hösten och vet ingenting och känner ingen, så det känns vääääldigt skrämmande.
    Hoppas ni kanske kan lugna mig med att tala om att det är en trevlig stad, lätt att hitta och att det finns många trevliga människor.

Ser att det finns fler gravida här iallafall, jag ska ha vårt första i september.
    När ska ni andra ha?

• unsan

Hej alla!

Jag är fortfarande gravid o som det känns just nu kommer jag väl vara det för jämnan... Himla unge o inte komma ut! *ler* BF om en vecka idag...=)

Goldfish - Norrköping är en härlig stad, men kan vara svår att lära känna folk i (har jag hört) Men det tror jag beror på hur man är som person. FL måste ju vara ett asbra sätt att lära känna folk på o hänga med på fikor osv. Jag har själv inte varit med på nån gravidfika än, men jag ska... det lovar jag...=)
    Lätt att hitta i...? Hmm... ja... det tycker jag nog...

Välkommen!

• luull

Norrköping är en trevlig stad och lätt å hitta i centrum.
    Jag ska ha i okt men vet exakt på tista kväll efter ul
    vet du vart du kommer å bo i Norrköping område allså.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7