• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • luull

Hej
    jag snubblade in och ville nappa på denna tråd eftersom jag åså bor här i norrp.
    skulle vara kul å träffa någon i samma situation som jag.

• M G

Jag äter gärna både suschi o glass, men som sagt, måste se hur ekonomin ser ut nästa månad innan jag säger nåt definitivt

• Tindrande

Ta sushi nästa vecka istället då, jag har blivit tokigt förkyld, så kan ni ju glassa nu i veckan.

visste ni föresten att jag har världens sötaste barn?

• Minimalla

tindrande, och jag som var övertygad om att det var jag som hade världens sötaste barn

• 1malle

Tindrande o minimalla...
    Ack så fel ni har... ...

• 1malle

luull....
    Välkommen hit till oss i vårt galna gäng....eller glada menar jag... *ler*...

• Misi

SÅ hur blir det?? Blir det glass/fika i veckan? Vädret ska ju bli sämre... eller svalare... så vad tycks?

• luull

tackar å bockar vad trevligt att komma till denna tråd jag blev helt rörd av alla på hälsningar.
    Blir det fika är det bara å hoojjtaaa till..

• Linkan71

Sushi låter gott MUMS

Vart?
    När?

Anh glassfika så är ju smultronstället här i Söderköping lite speciellt. Dyrt? Ja men äter man där en eller två gånger per år då är det värt det.

Någon som är sugen på en "DYR" glassfika på smultronstället i slutet av denna månad?

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7