• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • concordia

Misi

Det var ingen fikaträff bestämd utan Kissekattmamman tala bara om att hon skulle till färgagården och att vi är välkomna att komma och göra henne sällskap på hennes födelsedag..  Så du har inte missat nått  Glad

• Misi

Haha som det kan gå ibland... :)
    Då får vi se när det blir nästa gång..

• lycra

vad kostar dte på ett ungefär på smultronstället? har aldrig varit där nämligen & alla säger att det är dyrt =)

• LJ80

Jag kommer nog inte orka ta en fika på ett tag nu...har det ganska jobbigt med magen eller snarare min rygg o så..jag klarar knappt av att sitta här en längre tid=(.
    Kommer nog inte bli något för min del förens bäbben e ute befarar jag. Men hoppas ni har överseende för detta o att jag kommer att vara välkommen när jag har min ork? Ha det bra allihopa kommer att lägga in inlägg här ibland o hålla mig uppdaterad på allt som kommer att ske=).

• Missy Cat

lycra:
    Beror lite på vad man vill ha för glass

Jag brukar ta en "mellan" glass.
    Kostar runt 70 kr!

Men man blir mätt, och det är riktigt gott!!!

• 1malle

LJ80
    Så klart vi andra förstår, somliga av oss har ju själva dragits med krämpor av varierande art...
    Ta det lugnt nu o njut av de sista dagarna som gravid, snart har du din lill* hos dig...
    Lycka till tjejen....Kram Malin o Ola

• Matilda86

Blev ingen födelsdagsfika för mej idag, fick sånn migrän så jag har legat under täcket hela dagen, nu börjar det bli bättre och jag hoppas på fika snart igen. Hoppas ni had det mysigt och att det inte var allt för kallt.
    Herre gud vi kommer att fika ihjäl oss;)

• jeja80

Grattis Kissekattmamman!!!!!Hoppas du har haft en trevlig dag.

Hoppas ni andra också har det bra.

Kram på er

• badprinsessan

Grattis grattis...
    Personligen har jag jobbat hela dagen... o lär ju göra det i morgon med... men på to ska jag till sthlm...

• Minimalla

Hoppas ni hade trevligt på fikat! Ber om ursäkt till er jag träffade på stan för att jag typ är blind och väldigt seg .

Idag har vi beställt en tvättmaskin med torktumlare - hurra!!!!!!!!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7