• maddiz

-----Rökning under graviditeten-----

Nu så...

till tråden igen då...

hur vore det om man kunde förbjuda cigg??

• maddiz

camilllimill...

Jag skulle gärna förbjuda det.

För då slapp folk kvävas ihjäl av KOL..Du behöver inte vara en passiv rökare...Nämn inte fördelarna...
    Ditt barn behöver ev inte bli en rökare den dagen, den sorgen, fast det kanske inte spelade nån roll, eller missuppfattade jag nåt igen??

Eller var det bara gravida rökare vi var ute efter?

• maddiz

camilllimill...jaha..jag tycker det diskuteras mycket här..

dina barn är passiva rökare med andra ord, du var rökare?

• maddiz

Förbjud alkoholen oxå när man ändå håller på. Tycker inte ett dugg synd om alkisar överhuvudaget, dom har väl själva petat i sig groggen..ölen eller va dom nu har valt, hb kanske... ingen har väl med tvångt hällt i dom...
    Alkoholvården kostar staten multum..så bort med skiten.

• maddiz

Camillimill..oavsett om du röker ett eller två bloss..så ja..din dotter lider nog av det hon oxå, likaväl som ett foster i magen hos en gravid..

• maddiz

Camillimill...

Nähä, du menar fullaste allvar?

Ja jisses, då skulle hon som jag har på bvc, göra ett studiebesök hos dig hör jag...Hörde hon dig säga det där, hade du nog fått en smäll på fingarna, av att inte veta bättre...

Gissa hur mycket skit som sitter i dina kläder, efter att du varit ut och rökt, vet du hur du luktar, och du tror inte att din dotters stackars näsa uppfattar skiten du drar med dig in? i din vildaste fantasi? du skämtar???

• maddiz

Camillimill..
    Ja tråden handlade om gravida rökande..men jag tycker det är lika korkat och dumt att röka när man har barn oxå..det är exakt samma sak, fast dom är utanför magen..så att du ens dömmer gravida mammor, begriper inte jag?????

Jag är själv fd rökare, och vet hur härligt man stinker om fingrar och hår efter att man har varit ute...

• maddiz

Camillimill..vad för alternativ ger du ditt barn, dina ursäkter med att du röker två cigg per dag, så då lider hon inte av det?

Öh..förlåt, men jag förstår verkligen inte tankegången.

• maddiz

Camillimill..jag diskuterar barn, även utanför, som lider exakt lika mycket, men förstår du inte den skillnaden, så ja...

Din dotter kan inte värja bort dina stinkande fingrar, eller är hon så pass stor?

• maddiz

Nä natti natt på er, nu ska jag lägga mig och gosa med mina barn, och dessutom lägga mig, utan att stinka och bara gosa...De ni *STOLT*

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----