Varför
...Har många män nu för tiden hellre "digitalt sex" än sex i verkligheten?
...Har många män nu för tiden hellre "digitalt sex" än sex i verkligheten?
Jag tror det ofta beror på att "nivån" många män behöver lägga sig på "den egna nivån" "håll dig till din liga" och den är så låg att han hellre väljer att runka.
Att nivån är så låg beror på nätdejting. Med ofta 2-4 män/kvinna på dejtingsiter och att män gärna träffar flera kvinnor simultant så kommer de allra flesta kvinnor som han anser är sin egentliga "nivå" ha mycket bättre alternativ än honom.
Kan han fortfarande få någon (vilket inte ens är säkert) är hon ofta på en "nivå" där han hellre avstår.
Jag tror att det kan vara en kombination av att de inte vågar ses och av att porr är så lättillgängligt på nätet nu för tiden och att de inte binder sig till något. Jag pratar inte av egna erfarenheter, utan det är bara vad jag tror.
Ingen tänkte på den mest vanliga orsaken?
De är redan upptagna?!
Ingen tänkte på den mest vanliga orsaken?
De är redan upptagna?!
För att min kvinna har gått upp 40-50kg, bryr sig noll om att ta hand om sig själv och sin kropp vilket fått mitt sug för sex med henne gå ner till noll. Jag stannar i relationen självklart för barnen. Lata sig, äta godis och tårta är viktigare för henne än min attraktion för henne.
Jag har istället börjat sätta på en ung receptionist på kontoret.
Ts om du menar din egen kille så tror jag en stor orsak är extremporren idag. Det behövs så mycket och avancerat för att få kickar. Extremporr är alldeles för lätttilgängligt.
Något annat jag hört men inte kan bekräfta, är att män har lägre testovärden allt längre ned i åldrarna nu för tiden.
För att min kvinna har gått upp 40-50kg, bryr sig noll om att ta hand om sig själv och sin kropp vilket fått mitt sug för sex med henne gå ner till noll. Jag stannar i relationen självklart för barnen. Lata sig, äta godis och tårta är viktigare för henne än min attraktion för henne.