• Anonym (T)

Varför

...Har många män nu för tiden hellre "digitalt sex" än sex i verkligheten? 

• Svar på tråden Varför
  • Anonym (Bill)

Jag har en sambo men det är så mycket enklare att tillfredställa sig själv med ett porrklipp. Ska vi ha sex så är det bökigt och kan bli svettigt så det har blivit att jag fixar det på egen hand.

• Anonym (Bonzo)
    Anonym (Förstörda) skrev 2025-03-20 15:41:18 följande:

För att män har förstört sina hjärnor med porr och kan inte få samma kickar med verkligt sex. De har runkat sönder sig. 

Förlåt, men det där låter väldigt fördomsfullt. Var har du fått det ifrån, att män (alla män?) har förstört sina hjärnor (?)?
  • Anonym (Kille)

Nu drar jag bara rätt ur röven. Men killgissar på att många män är så in i helvete trötta på att bli dissade. Utskrattade eller orkar helt enkelt inte med the game längre. Vissa drar till Thailand och vissa skiter I allt o kör på singelliv och ronken till digital flickvän o porr. 

Har hört av många som åker till Thailand att dessa kvinnor är betydligt mer gästvänliga och generösa med deras kärlek än ni västkvinnor är. Alla är värda kärlek o kan inte ni ge dom det så säker dom sig till andra ställen. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Förstörda) skrev 2025-03-20 15:41:18 följande:

För att män har förstört sina hjärnor med porr och kan inte få samma kickar med verkligt sex. De har runkat sönder sig. 

Män har förstört? Vad anser du om kvinnor som har kört leksaker i fittan med starka intensiva vibrationer som ingen kuk kan uppkomma. 
    Hade ett ex som hade aldrig onnanerat trots sina d0 20 år på denna jord. Hon kunde sen inte få nog för sex var det bästa hon visste för hon har inte "tränat upp" sin klitoria att hon måste ha starka vibrationer eller tryckluftvibrator. Utan hon njöt så in i helvete mer av vanligt sex. Hur många kvinnor här kan säga med handen på hjärtat att ni njuter och kan få vaginal orgasm av vanligt sex.. ärligt nu. Och kan ni inte komma så är era krav högre på annat ist.
  • Anonym (maria)

Jag undra också över det. verkar som männen vill snacka snusk på nätet och vill man ska visa bilder berätta sina fantasier och de vill veta om man onanerar. Men de vill inte träffas i verkligheten? Varför?

• Stefano82
    Anonym (maria) skrev 2025-03-20 19:45:09 följande:

Jag undra också över det. verkar som männen vill snacka snusk på nätet och vill man ska visa bilder berätta sina fantasier och de vill veta om man onanerar. Men de vill inte träffas i verkligheten? Varför?

Hur vet du att de inte vill träffas?
  • Anonym (J)

Tror att kraven blivit för höga på dom. Och att de är rädda att göra fel / få skit för något de gör. 

Är tjej själv men det är vad jag tror av vad jag hört av andra killar och sen kan jag tänka mig in i det själv. 

• Anonym (J)
    Anonym (Kille) skrev 2025-03-20 18:55:50 följande:
    Män har förstört? Vad anser du om kvinnor som har kört leksaker i fittan med starka intensiva vibrationer som ingen kuk kan uppkomma. 
    Hade ett ex som hade aldrig onnanerat trots sina d0 20 år på denna jord. Hon kunde sen inte få nog för sex var det bästa hon visste för hon har inte "tränat upp" sin klitoria att hon måste ha starka vibrationer eller tryckluftvibrator. Utan hon njöt så in i helvete mer av vanligt sex. Hur många kvinnor här kan säga med handen på hjärtat att ni njuter och kan få vaginal orgasm av vanligt sex.. ärligt nu. Och kan ni inte komma så är era krav högre på annat ist.
    själv hatar jag leksaker. känns fejk.
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-20 20:55:54 följande:
    själv hatar jag leksaker. känns fejk.
    Fast eltandborste mot klittan är gudomligt. Testa, ta din killes om du har någon och rengör den inte efteråt😋
Svar på tråden Varför