Varför
...Har många män nu för tiden hellre "digitalt sex" än sex i verkligheten?
...Har många män nu för tiden hellre "digitalt sex" än sex i verkligheten?
Jag har en sambo men det är så mycket enklare att tillfredställa sig själv med ett porrklipp. Ska vi ha sex så är det bökigt och kan bli svettigt så det har blivit att jag fixar det på egen hand.
För att män har förstört sina hjärnor med porr och kan inte få samma kickar med verkligt sex. De har runkat sönder sig.
Nu drar jag bara rätt ur röven. Men killgissar på att många män är så in i helvete trötta på att bli dissade. Utskrattade eller orkar helt enkelt inte med the game längre. Vissa drar till Thailand och vissa skiter I allt o kör på singelliv och ronken till digital flickvän o porr.
Har hört av många som åker till Thailand att dessa kvinnor är betydligt mer gästvänliga och generösa med deras kärlek än ni västkvinnor är. Alla är värda kärlek o kan inte ni ge dom det så säker dom sig till andra ställen.
För att män har förstört sina hjärnor med porr och kan inte få samma kickar med verkligt sex. De har runkat sönder sig.
Jag undra också över det. verkar som männen vill snacka snusk på nätet och vill man ska visa bilder berätta sina fantasier och de vill veta om man onanerar. Men de vill inte träffas i verkligheten? Varför?
Jag undra också över det. verkar som männen vill snacka snusk på nätet och vill man ska visa bilder berätta sina fantasier och de vill veta om man onanerar. Men de vill inte träffas i verkligheten? Varför?
Tror att kraven blivit för höga på dom. Och att de är rädda att göra fel / få skit för något de gör.
Är tjej själv men det är vad jag tror av vad jag hört av andra killar och sen kan jag tänka mig in i det själv.
Osexigt också.