Inlägg från: Anonym (Förstörda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förstörda)

Varför

För att män har förstört sina hjärnor med porr och kan inte få samma kickar med verkligt sex. De har runkat sönder sig. 

• Anonym (Förstörda)

Svenska män vill ha thailändskor för de är mer feminina, omhändertagande och uppskattande och glada sägs det.

Svenska kvinnor vill ha utländska män som är maskulint initiativtagande, framåt och romantiskt uppvaktande. 

Svenskarna vill inte ha varandra längre. 

• Anonym (Förstörda)
    Anonym (Gift man) skrev 2025-03-23 14:55:35 följande:

För att min kvinna har gått upp 40-50kg, bryr sig noll om att ta hand om sig själv och sin kropp vilket fått mitt sug för sex med henne gå ner till noll. Jag stannar i relationen självklart för barnen. Lata sig, äta godis och tårta är viktigare för henne än min attraktion för henne.

Jag har istället börjat sätta på en ung receptionist på kontoret.

ja kvinnor som inte får sina behov uppfyllda (emotionella och fysiska) i en relation blir ofta olyckliga och tröstäter sig stora. Men det går över så fort skilsmässan är ett faktum, då kommer hon andas lättare och får en nytändning, går ner i vikt och skaffar heta unga älskare som ger henne livskraft och glädje igen. 
  • Anonym (Förstörda)
    Anonym (M) skrev 2025-03-23 20:04:45 följande:
    Varför går ner i botten då ?
    Va?
  • Anonym (Förstörda)
    Anonym (Yum yum yum) skrev 2025-03-30 09:41:03 följande:

Det har de inte, inte alla iaf.

Min KK älskar att spara sig tills vi möts, och komma "massivt" som han säger. Han njuter ohämmat som ingen annan man jag har upplevt.

Hmm vad börjar hans namn på för bokstav? Fick en magkänsla att min kanske har fler kk än mig och han säger exakt samma att han sparar sig för att han vill komma massivt när vi ses. 
Svar på tråden Varför