Varför gör många kvinnor allt för att bli sexualiserade?
När dom säger att dom inte vill bli det?
När dom säger att dom inte vill bli det?
Om dessa kvinnor är lättkränkta är irrelevant för social kompetens och normalt socialt beteende.
Jag har inte sagt man kan hindra folk från att titta så vet inte varför du talar om det för mig. Olagligt har jag inte pratat om, pratar främst om socialt gränslöst beteende och det är det att glo så att andra blir besvärade av det.
Att förstå när ens tittande är välkommet eller ovälkommet hör till den sociala kompetensen som jag pratar om.
Jag tänker att när tjejer klär sig utmanande så tror killar att de vill ha sex!! VILL dom det så är det ju okej men annars blir det ju bara jobbigt?! Klängande och snuskiga förslag?
Vi kan köra ett experiment. En frivillig man går ut på stan med ett demonstrationsplakat "Jag vill ha sex"!
En likaså frivillig kvinna gör samma sak.
Vilka blir reaktionerna?
Vi kan köra ett experiment. En frivillig man går ut på stan med ett demonstrationsplakat "Jag vill ha sex"!
En likaså frivillig kvinna gör samma sak.
Vilka blir reaktionerna?
Jag måste säga att kvinnor som klär sig utmanande själva saknar en del social kompetens. Att klä sig på
ett korrekt sätt i olika situationer är en aspekt av social kompetens. Om man klär sig korrekt efter situation behöver man inte utsättas för besvärande blickar av män (ja det finns undantag som alltid men generellt är
svenska män väldigt bra på att inte stirra)