• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Anonym (Hmm) skrev 2025-01-07 17:33:05 följande:
    Ok. Men nu är det såhär att man är 2 stycken i ett bråk. Ts har garanterat inte varit guds bästa barn heller. Men det erkänner hon inte ( alltså vad hon har sagt och gjort) utan förutsätter virka på sin offer kofta och då får hon 100% stöttning via den här tråden på det också! 

Det är ju sinnessjukt! 

Hur kan ni ens sitta och avgöra och säga att någon helt okänd är ett as som ni inte ens har fått hans utsago ifrån? 

Ni alla som har svarat i den här tråden stöttande för ts är ju helt ifrån vettet. Klarar ni inte tänka utanför och runtomkring utan endast går på vad en stackars liten fjolla och förmodligen lögnare också sitter och hittar på saker eller endast utmålar den andre som en FAN utan att delge sina egna brister och fel i samband med det ? 

Fy fan va äckliga människor är alltså. Hoppas Ryssland droppar 2 atombomber i det här jävla landet snart! För ett mera idiotiskt folk är svårt att finna! 
    Men snälla tyst. Jag har inte varit otrogen. Han sade sårande saker och jag reagerade och nu är det tyst från hans sida. Skäms på dig att gå på en människa som redan är sårad. Har varit lojal mot denna man och när jag tar upp hur han sårar mig då är jag den "dåliga" ?
  • Anonym (Vrf)
    Eurydike skrev 2025-01-07 18:11:55 följande:

Jag tycker du kan vara tyst ett tag. Kan han så kan du. Känn efter hur det känns. Saknar du honom? Blir hans bra eller dåliga sidor mer framträdande? Tänk hur lugnt och skönt du kan ha det om du bara får samla tankarna i lugn och ro. Ibland ger distans nya perspektiv på saker och ting.

Jag saknar honom ja... och denna tystnad har börjat plåga mig nu. Tänkte 1-2 dagar okej men nu börjar det bli jobbigt. Inne på dag 4 nu.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Zorro) skrev 2025-01-07 19:21:29 följande:
    När svarade han senast?
    Han skrev att han inte vill prata att hans känslor är viktiga och jag svarade på det i fredags, lät det dock gå 2 dagar då jag respekterade att han just då inte vill prata. Men nu har det gått 4 dagar sedan han läst mitt meddelande men inte svarat.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-07 19:32:40 följande:

På vilket sätt sårade han dig? Tycker han själv att det han sagt inte var sårande utan han kanske inte menade så som du tog emot hans ord? Att det blev ett missförstånd som han inte klarade av att förklara mer än han redan försökt. Om du förstår hur jag menar?
    För det kan jag tänka mig vara en förklaring till hans ord "vill inte prata mer". Typ att du ändå inte förstår eller bara missförstår? 
    Jag vet såklart ingenting utan bara funderar lite på varför han beter sig såhär mot sin flickvän. Elakt och konstigt och jag förstår att du är ledsen ts.

Kan vara så att han inte menade det men det sade han aldrig. Man reder väl i så fall ut ? Vilket han inte var villig att göra.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (F) skrev 2025-01-07 20:17:24 följande:
    Men exakt vad gjorde/sa han som sårade dig så mycket? Hur reagerade du på det han gjorde/sa?
    Han nämnde andra tjejer och massa annat.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (F) skrev 2025-01-07 20:57:05 följande:
    På vilket sätt nämnde han dem?
    Något i stil med att om någon dag kanske han har en ny tjej.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Kim) skrev 2025-01-07 21:18:24 följande:

Men jisses! Att han snart har ny tjej? Å du trånar och väntar fortfarande. Självskadebeteende af. Fattar att du gillar honom men se vad han gör mot dig. Hur han får dig att må. Lite självrespekt nu och bara gå vidare. Finns inget mer att säga. Bara gå vidare. Sluta plåga dig själv. Du är värd så mycket bättre. Du ska behandlas med respekt och kärlek. 

Sa han så för att förvarna mig? I och med att vi inte pratar mer.
  • Anonym (Vrf)
    Mkay skrev 2025-01-07 21:34:13 följande:
    Detta sa du inte innan. Vännen jag förstår att det är tufft och att du fortfarande är kär men denna killen har ju gått vidare. Jag tror inte ens han kommer bry sig om du skickar ett meddelande om att du gör slut. Han har redan avslutat det. Gör dig själv en tjänst och bara gå vidare. Gör grejer du tycker om, umgås med familj och vänner, ja gör allt som kan distrahera dig från dina känslor så kommer det med tiden bli lättare. 
    Om han inte bryr sig, varför nämnde han sina känslor då att hans känslor är viktiga?
  • Anonym (Vrf)
    Eurydike skrev 2025-01-07 21:55:15 följande:
    Förstår det! Såg att du skrev vad han hade sagt och det lät antingen väldigt trist eller manipulativt. Tycker du ska fokusera på dig själv och vad du behöver för att må bra. Försök planera något att göra i helgen, så du inte bara sitter hemma och tänker på honom. Kanske träffa en kompis eller gå till gymmet och träna.
    Senaste meddelandet från honom lät så här "Jag vill inte prata. Mina känslor är viktiga"
  • Anonym (Vrf)
    Mkay skrev 2025-01-07 22:08:51 följande:

Alltså utan att du skriver ner exakt vad som har sagts så är det väldigt svårt för oss att ge dig råd kring vad som egentligen har skett, du ger ju oss endast små urklipp av det. Vilka känslor nämnde han? Att han inte känner så mycket mer är ju också en känsla, det kanske var en sådan känsla han syftade på? 

men av döma hur han beter sig (ignorerar dina meddelanden och har inte hört av sig på över 4 dygn) och att han sagt att han kanske har en ny tjej inom några dagar  så är han inte kär i dig. Man behandlar inte någon man bryr sig om som skit. Och man beter sig inte så här mot någon man är i förhållande med. = ni är inte i förhållande mer och han kanske redan har någon annan (baserat på vad vi fått veta av dig)

Menade meddelandet "Jag vill inte prata. Mina känslor är viktiga". 
    Har försökt att förklara så gott jag kan. Hade behövt flera sidor för att förklara allt.
Svar på tråden Känner mig ledsen