Lynx123 skrev 2025-01-10 08:51:24 följande:
Precis - det går så klart inte att veta exakt mwd definitivt inga goda intentioner.
Sex hade inte löst något utan bara gjort det värre för dig.
Nu är målet att gå vidare och inte slösa tid och energi på negativa tankar och skuldbeläggande. Det som har hänt har hänt och det är nu i ditt förflutna.
Passa på denna helg att göra saker du tycker om och som vanligtvis gör dig glad. Se till att han är HELT bortstädad - både fysiskt och på skärmen. Du kommer att se att du kommer må mycket bättre ganska snabbt ju mer du avlägsnar dig från den här vidriga personen.
Tror också sex hade gjort det värre. Bara helt galet att sånna människor lyckas få en att ifrågasätta en själv? Jag är toxic för jag reagerar på hans vidriga beteende enligt honom. Det brukade mitt första ex också säga när han gjorde något mot mig och jag reagerade då var jag toxic. Kan dra den likheten mellan de. Kanske bra som flera här inne sagt att hans mask föll rätt snabbt och inte efter 1 eller flera år.
Den här helgen ska jag bara ta hand om mig själv för jag behöver det. Har knappt haft någon aptit.