• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Längtanefter2
    Blommanc skrev 2024-12-26 23:01:33 följande:
    Usch vad hemskt. Lider med dig!

Fick också min senaste mens 12 december så vi har kanske bim samtidigt då! Håller tummarna att ni får ett plus och att graviditeten går hela vägen ❤️
    Väntarpå4an skrev 2024-12-27 09:19:22 följande:
    Nä usch så fruktansvärt 💔😭 hoppas det blir plus snart och att det går hela vägen❤️
    Siripiri skrev 2024-12-27 14:41:22 följande:
    Alltså styrkekramar dig verkligen! jag trodde jag hade haft en hemskt år tidiga missfall och ett utomkveds.. så otroligt stark kvinna är du! hoppas din ÄL är på G💕 

❤️❤️❤️ tack! 

Just nu är allt lite oklart, jag fick starkare streck på ÄL-test den 26e och 27e som jag skrev i tidigare inlägg, men strecket var inte lika starkt som kontrollstrecket. Tidigare har strecken varit i princip obefintliga och nu efter också 🤷🏼?♀️ vi får helt enkelt se om det blev något.. 

Håller tummarna för alla 🥰

• Siripiri
    Dalkullan1988 skrev 2024-12-29 08:15:00 följande:

Då var det dags igen, fick fast smiley på clearblue advanced äl-test igår. Har egentligen inte behov av att testa för jag har sån olidlig smärta under de 3 dagarna kring äl. Men nu hoppas verkligen att vi får till det med mys idag Så att 2025 blir året med + 

Känns samtidigt helt lönlöst, har identifierat äl nu senaste tre månaderna men inget plus. Har som jag skrivit tidigare varit gravid 4 gånger innan under 2024 varav 2 kemiska och 2 MA. Jag vill bara att det ska funka nu för det är en sån ångest och stress i detta.

Tråkigt att höra om misssfallen/MAs.. Du borde också kunna få cyclogest/progesteron utskrivet 💕 
  • Anonym (Femman)

Hej!
    Jag hoppar in här. Har fyra barn och skulle önska att få en femte. Har försökt ganska länge och har två kemiska graviditeter bakom, en i början på året och en i slutet på 2023. 
    Har BIM 31/12 egentligen men tror min mens kommer snart. Har massor av symtom men de symptomen brukar jag ha innan mens också.
    Är idag på ÄL+12 och tester imorse var negativt och min temp sjunker..
    Vanligtvis brukar min mens börja med bruna spotting på ÄL 10-11 men inget än sålänge. Sen brukar min temp vara hög trots spotting och fram tills den riktiga mensen drar igång men så ser inte kurvan ut denna månaden, konstigt men så kan det väl bli. 
    Såhär ser min Graf ut.

• Väntarpå4an
    Anonym (Femman) skrev 2024-12-29 09:05:15 följande:

Hej!
    Jag hoppar in här. Har fyra barn och skulle önska att få en femte. Har försökt ganska länge och har två kemiska graviditeter bakom, en i början på året och en i slutet på 2023. 
    Har BIM 31/12 egentligen men tror min mens kommer snart. Har massor av symtom men de symptomen brukar jag ha innan mens också.
    Är idag på ÄL+12 och tester imorse var negativt och min temp sjunker..
    Vanligtvis brukar min mens börja med bruna spotting på ÄL 10-11 men inget än sålänge. Sen brukar min temp vara hög trots spotting och fram tills den riktiga mensen drar igång men så ser inte kurvan ut denna månaden, konstigt men så kan det väl bli. 
    Såhär ser min Graf ut.

Håller tummarna för dig att mensen håller sig borta och att det kommer ett plus istället🙏❤️ 
  • Väntarpå4an

Denna eviga väntan🤣
    Äl +5 bara.... tiden går så sjukt långsamt. Tur nyår kommer mellan  nu snart så man har lite annat att tänka på.

• Monki19

Då hoppar man in här från decembertråden! Fick en kemisk graviditet 25/12 och började äntligen blöda igår. Vi började försöka i juli och det resulterade i MA i slutet på september så nu är jag less på att graviditeterna inte vill stanna. Nu ska det stanna hoppas jag så innerligt 🙏🙏🙏

Bim listan
    1/1 Addy99
    2/1 Joss4an94
    4/1 Barnlängtan2024
    5/1 Vallmo93
    5/1 Elsa0915
    5/1 Önskan97
    6/1 väntarpåfyran
    6/1 AngieF
    8/1 sanso
    9/1 MandisM
    10/1 B3tt4an
    10/1 Anonym (Universitetsbebis)
    11/1 Malines
    11/1 Dalkullan1988 
    11/1 Norgetjejen

13/1 Annpor
    14/1 Drömmar22
    17/1 Lorainza
    23/1 Annisen87
    24/1 björkskogen 
    24/1 TrueResolution
    26/1 Miniandme
    26/1 Monki19

• Siripiri
    Addy99 skrev 2024-12-28 11:33:25 följande:

Blir galen på min kropp just nu 😂

Igår dippade tempen rejält och nu är den upp igen. BIM-1 eller 2, osäker.

Jag har nu i en vecka haft lätt mensvärk till och från, varje dag. Imorse vaknade jag och hade rejält ont en stund (brukar bara ha jätteont precis innan mensen kommer), kändes typ som det krampar lite inne i fiffi så att säga, tänkte att nu kommer den till 100% när jag går till toaletten. Nope. Bara massa sekret typ som ÄL 🤔

Igår kväll tyckte jag mitt kiss luktade lite märkligt, så då började jag oroa mig för UVI istället. Men imorse inget sånt. Tänker att det nästan måste vara UVI om man har molvärk i tjejmagen så länge? Får nog testa mig ifall mensen kommer.

Helt sjukt vad man analyserar allt 😂

Haft en del molvärk innan jag plussat nu under hösten så hade Sett det som positivt 😄
  • cheryblossom

Hej! Hoppar in här med. Sjätte försöket för mig och sambon. Jag 35, han 31. Längtar så väldigt efter det där plusset. Håller tummarna för oss alla denna månad. Fint att få följas åt här.

Bim listan 🌺

1/1 Addy99
    2/1 Joss4an94
    4/1 Barnlängtan2024
    5/1 Vallmo93
    5/1 Elsa0915
    5/1 Önskan97
    6/1 väntarpåfyran
    6/1 AngieF
    8/1 sanso
    9/1 MandisM
    10/1 B3tt4an
    10/1 Anonym (Universitetsbebis)
    11/1 Malines
    11/1 Dalkullan1988 
    11/1 Norgetjejen

13/1 Annpor
    14/1 Drömmar22
    17/1 Lorainza
    20/1 Cheryblossom
    23/1 Annisen87
    24/1 björkskogen 
    24/1 TrueResolution
    26/1 Miniandme
    26/1 Monki19

• nannylovisa

Hej! 

hoppar in här. Fick precis ett tidigt missfall/kemisk graviditet nu i mellandagarna. Därav svårt att beräkna bim men jag hoppas verkligen att ägglossningen kommer igång relativt direkt så bim hinner bli i slutet på januari! 🙏🏻

• Väntarpå4an
    nannylovisa skrev 2024-12-29 17:10:20 följande:

Hej! 

hoppar in här. Fick precis ett tidigt missfall/kemisk graviditet nu i mellandagarna. Därav svårt att beräkna bim men jag hoppas verkligen att ägglossningen kommer igång relativt direkt så bim hinner bli i slutet på januari! 🙏🏻

Nej såntråkigt 💔🥺 du är välkommen in här❤️
Svar på tråden BIM januari 2025