• Chewbacca723

All förbannad reklam!

Hej!
    finns det nåt sätt att bli av med all reklam?
    nåt sorts premium medlemskap?

mvh Chew

• Svar på tråden All förbannad reklam!
  • Anonym (Lisa)

Jag ställde samma fråga hahah. Blev tipsade om adblock men tycker det fungerar sådär. Behöver fortfarande klicka ner rutor.

• RaYzLeR

Jag tycker att Adblock fungerar toppenbra. Jag får inte upp några reklamrutor eller störande reklam.

• Chewbacca723

Det blev bättre, allt försvann inte men dom som ploppar upp när man går in i trådar försvann och det är dom mest störande så nu känns det roligare att klicka runt här :)

• RaYzLeR
    Chewbacca723 skrev 2024-12-09 10:45:53 följande:

Det blev bättre, allt försvann inte men dom som ploppar upp när man går in i trådar försvann och det är dom mest störande så nu känns det roligare att klicka runt här :)

Ja rutorna som ploppade upp var värst. Jag höll på att bli galen! Tungan ute
  • Anonym (jappjapp)

Blir tokig på detta. Kan inte ha block för det förstör för andra hemsidor jag är inne på.

Hinner scrolla 2 scroll sen poppar det upp reklam. Klickar ner, läser lite, scrollar REKLAM... så jävla störigt. Inte konstigt att folk inte läser svaren i trådarna innan de svarar själva...

• RaYzLeR
    Anonym (jappjapp) skrev 2024-12-09 17:37:42 följande:

Blir tokig på detta. Kan inte ha block för det förstör för andra hemsidor jag är inne på.

Hinner scrolla 2 scroll sen poppar det upp reklam. Klickar ner, läser lite, scrollar REKLAM... så jävla störigt. Inte konstigt att folk inte läser svaren i trådarna innan de svarar själva...

Du kan ställa in adblock att pausa på vissa sidor. Så du kan välja vilka hemsidor som adblock ska blockera reklam på.
Svar på tråden All förbannad reklam!