All förbannad reklam!
Hej!
finns det nåt sätt att bli av med all reklam?
nåt sorts premium medlemskap?
mvh Chew
Hej!
finns det nåt sätt att bli av med all reklam?
nåt sorts premium medlemskap?
mvh Chew
Det var en stor lättnad att slippa all denna reklam som man blir så irriterad på, och måste ta bort om och om igen. Nu är forumet "rent" och så mycket trevligare att läsa utan att hela tiden bli avbruten.
Åh tack, det visste jag inte. Jag är inte så tekniskt begåvad uppenbarligen :P
Men ändock, tycker inte man ska behöva hålla på. INGEN annan sida jag använder har störig jävla reklamm som poppar upp i fejset varannan sekund.
Familjeliv har ju aldrig riktigt velat värna sin sajt... eller kanske. Men definitivt inte forumen. Man bryr sig helt enkelt inte om upplevelsen och hur klimatet är här inne.
Men det är kanske inte så konstigt, eftersom Familjeliv förmodligen inte gör det här för att det ska vara bra eller trevligt, utan för att tjäna pengar.
Det som däremot är riktigt skruvat, är att företag betalar för reklam där det i många fall skapar en dålig bild av produkten eller det de försöker sälja in. Nu har ju inte företagen möjlighet att välja så mycket, var det ska hamna. Men ändå. Det är inte bara FL det här berör.
Familjeliv har ju aldrig riktigt velat värna sin sajt... eller kanske. Men definitivt inte forumen. Man bryr sig helt enkelt inte om upplevelsen och hur klimatet är här inne.
Men det är kanske inte så konstigt, eftersom Familjeliv förmodligen inte gör det här för att det ska vara bra eller trevligt, utan för att tjäna pengar.
Det som däremot är riktigt skruvat, är att företag betalar för reklam där det i många fall skapar en dålig bild av produkten eller det de försöker sälja in. Nu har ju inte företagen möjlighet att välja så mycket, var det ska hamna. Men ändå. Det är inte bara FL det här berör.
Jag är inne med mobilen ibland och nån gång skulle jag söka och då upptänkte jag att man inte fick nån träff fast jag vet att tråden finns