All förbannad reklam!
Hej!
finns det nåt sätt att bli av med all reklam?
nåt sorts premium medlemskap?
mvh Chew
Hej!
finns det nåt sätt att bli av med all reklam?
nåt sorts premium medlemskap?
mvh Chew
Utan Adblock skulle jag bli knäpp av reklamen
Utan Adblock skulle jag bli knäpp av reklamen
Använder också AdBlock.
Hade blivit vansinnig av all reklam som lägger sig över texten.
Använder också AdBlock.
Hade blivit vansinnig av all reklam som lägger sig över texten.
Jag förstår ju att sidan sponsras av reklamen.
Men varför inte lägga reklamen vid sidan av texten? Varför mitt över så man lätt råkar klicka på den av misstag?
Jag förstår ju att sidan sponsras av reklamen.
Men varför inte lägga reklamen vid sidan av texten? Varför mitt över så man lätt råkar klicka på den av misstag?
Jag skulle just skriva om detta, så det var bra att det fanns en tråd. Behövs verkligen all denna reklam på detta forum? Inte nog med att man ser det hela tiden, man måste dessutom ta bort rutan till höger hela tiden. Och ofta är det irriterande musik. Ibland blir jag så less så jag loggar ut. På Flashback finns inte denna irriterande reklam. Men tack för tipset om hur det kan bli bättre med detta elände. Forumet får nog in en rejäl hacka.
Jag skulle just skriva om detta, så det var bra att det fanns en tråd. Behövs verkligen all denna reklam på detta forum? Inte nog med att man ser det hela tiden, man måste dessutom ta bort rutan till höger hela tiden. Och ofta är det irriterande musik. Ibland blir jag så less så jag loggar ut. På Flashback finns inte denna irriterande reklam. Men tack för tipset om hur det kan bli bättre med detta elände. Forumet får nog in en rejäl hacka.