Tukt skrev 2024-12-10 20:21:17 följande:
Familjeliv har ju aldrig riktigt velat värna sin sajt... eller kanske. Men definitivt inte forumen. Man bryr sig helt enkelt inte om upplevelsen och hur klimatet är här inne.
Men det är kanske inte så konstigt, eftersom Familjeliv förmodligen inte gör det här för att det ska vara bra eller trevligt, utan för att tjäna pengar.
Det som däremot är riktigt skruvat, är att företag betalar för reklam där det i många fall skapar en dålig bild av produkten eller det de försöker sälja in. Nu har ju inte företagen möjlighet att välja så mycket, var det ska hamna. Men ändå. Det är inte bara FL det här berör.
Allting handlar ju om pengar, men med tanke på att de trycker in så mycket reklam som det bara går så känner jag mig nästan utnyttjad. Och jämfört med andra forum, som inte har så här mycket reklam, så är det mycket som fattas när det gäller det tekniska. Att man inte kan rätta i efterhand är väl en funktion som kostar pengar att installera, så det bryr de sig inte om. Och samma sak med att det ibland går så segt. Finns det någon sök-funktion när det gäller olika ämnen? På något sätt har jag tappat intresset, det känns som om allting handlar om att tjäna så mycket pengar som möjligt på oss.