• RaYzLeR

All förbannad reklam!

Jag tycker att Adblock fungerar toppenbra. Jag får inte upp några reklamrutor eller störande reklam.

• RaYzLeR
    Chewbacca723 skrev 2024-12-09 10:45:53 följande:

Det blev bättre, allt försvann inte men dom som ploppar upp när man går in i trådar försvann och det är dom mest störande så nu känns det roligare att klicka runt här :)

Ja rutorna som ploppade upp var värst. Jag höll på att bli galen! Tungan ute
  • RaYzLeR
    Anonym (jappjapp) skrev 2024-12-09 17:37:42 följande:

Blir tokig på detta. Kan inte ha block för det förstör för andra hemsidor jag är inne på.

Hinner scrolla 2 scroll sen poppar det upp reklam. Klickar ner, läser lite, scrollar REKLAM... så jävla störigt. Inte konstigt att folk inte läser svaren i trådarna innan de svarar själva...

Du kan ställa in adblock att pausa på vissa sidor. Så du kan välja vilka hemsidor som adblock ska blockera reklam på.
  • RaYzLeR
    Nandez skrev 2024-12-09 21:08:12 följande:

Utan Adblock skulle jag bli knäpp av reklamen 

Samma här, jag höll på att bli knäpp! Skrattande

Familjeliv är den värsta hemsida jag vet när det gäller reklamannonser.
  • RaYzLeR
    molly50 skrev 2024-12-09 22:03:18 följande:

Jag förstår ju att sidan sponsras av reklamen.
    Men varför inte lägga reklamen vid sidan av texten? Varför mitt över så man lätt råkar klicka på den av misstag?

Det är meningen att man ska råka klicka på reklamen. Familjeliv tjänar pengar på varje klick på reklamannonser. Lite fult är det.
  • RaYzLeR
    Anonym (Less på reklam) skrev 2024-12-10 01:58:59 följande:

Jag skulle just skriva om detta, så det var bra att det fanns en tråd. Behövs verkligen all denna reklam på detta forum? Inte nog med att man ser det hela tiden, man måste dessutom ta bort rutan till höger hela tiden. Och ofta är det irriterande musik. Ibland blir jag så less så jag loggar ut. På Flashback finns inte denna irriterande reklam. Men tack för tipset om hur det kan bli bättre med detta elände. Forumet får nog in en rejäl hacka. 

Här kan du ladda hem AdBlock:
    getadblock.com/sv/
  • RaYzLeR
    Anonym (Less på reklam) skrev 2024-12-10 02:24:38 följande:
    Tack för hjälpen, det blev så mycket bättre!   Glad
    Så bra. Glad
  • RaYzLeR
    Mayjel skrev 2024-12-10 06:16:50 följande:
    Vill tacka dig så hjärtligt härifrån också Hjärta Du har räddat min dag och min fortsatta tid här på forumet. Blev galen av all störig reklam som ständigt förföljde en och nu äntligen fick jag en länk till en reklamblockerare som inte kräver några ekonomiska förbindelser.

Tack igen! Du är guld värd {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket. Det är bara kul att kunna hjälpa till. Skönt att slippa reklamen på Familjeliv och andra webbplatser va? Glad
Svar på tråden All förbannad reklam!