All förbannad reklam!
Jag tycker att Adblock fungerar toppenbra. Jag får inte upp några reklamrutor eller störande reklam.
Jag tycker att Adblock fungerar toppenbra. Jag får inte upp några reklamrutor eller störande reklam.
Det blev bättre, allt försvann inte men dom som ploppar upp när man går in i trådar försvann och det är dom mest störande så nu känns det roligare att klicka runt här :)
Blir tokig på detta. Kan inte ha block för det förstör för andra hemsidor jag är inne på.
Hinner scrolla 2 scroll sen poppar det upp reklam. Klickar ner, läser lite, scrollar REKLAM... så jävla störigt. Inte konstigt att folk inte läser svaren i trådarna innan de svarar själva...
Klicka där: ibb.co/Wkt95kC
Sen klickar du på AdBlock och sen "Pausa på den här webbplatsen"
Utan Adblock skulle jag bli knäpp av reklamen
Jag förstår ju att sidan sponsras av reklamen.
Men varför inte lägga reklamen vid sidan av texten? Varför mitt över så man lätt råkar klicka på den av misstag?
Jag skulle just skriva om detta, så det var bra att det fanns en tråd. Behövs verkligen all denna reklam på detta forum? Inte nog med att man ser det hela tiden, man måste dessutom ta bort rutan till höger hela tiden. Och ofta är det irriterande musik. Ibland blir jag så less så jag loggar ut. På Flashback finns inte denna irriterande reklam. Men tack för tipset om hur det kan bli bättre med detta elände. Forumet får nog in en rejäl hacka.