• Be Ja

Passa på att k****a då chansen ges...

Hur gör ni föräldrar med barn om chansen ges att barnet/barnen t.ex går ut och leka eller far till nån kompis...
    Blir det då att psssa på då chansen ges eller? 
    Eller andra hemmasysslor som går före då barnfritt...?

• Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...
  • Skanemannenn
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 14:22:21 följande:

På köksbordet när barnen är vakna och kan komma ner närsomhelst? Hoppas soc blir inblandade snart för det där låter nästan som övergrepp. Hoppas verkligen du bara trollar. 

Undrar också , både du och TS, är era barn vakna dygnet runt? Varför kan ni inte bara ha sex när de sover som normala människor?  Såna här pedofiltrådar borde inte vara tillåtna här, känns som att ni tänder på att skriva om att ni har sex när era egna barn kan komma på er.. Usch 

This.
  • Be Ja

På köksbordet när barnen är vakna och kan komma ner närsomhelst? Hoppas soc blir inblandade snart för det där låter nästan som övergrepp. Hoppas verkligen du bara trollar. 

Undrar också , både du och TS, är era barn vakna dygnet runt? Varför kan ni inte bara ha sex när de sover som normala människor?  Såna här pedofiltrådar borde inte vara tillåtna här, känns som att ni tänder på att skriva om att ni har sex när era egna barn kan komma på er.. Usch 

Jag har aldrig vågat rikera att ta en snabbis då barnen är ute och leker, man vet ju aldrig när de kommer in. Så enda gångerna som man kan "slappna av" är ju om barnen är hos t.ex en kompis för då vet man att de inte dyker in när man minst anar det.
    På natten är ju förstås ibland ok, men då får det vara mera vaniljsex, inget högt stönande, inget sängknärrande, inget sängen dunkar i väggen. Ja ni förstår säkert. 
  • Anonym (E)

Vadå "pedofiltråd"? Det som diskuteras är att kunna ha sex fast man har småbarn, det gör det inte automatiskt till något äckligt. Det är nog du som behöver se över dina egna tolkningar. Snart är man väl pedofil för att man har sex i samma hus som sina egna barn...
  • Anonym (E)

Eller inte ens bara småbarn så klart, allt upp till tonårstiden då det verkar vara ännu svårare att smyga.

• Anonym (E)
    Skanemannenn skrev 2024-12-02 14:37:58 följande:
    This.
    Är det ett övergrepp att ha sex när ens barn är hemma...? Sjukt.
  • Anonym (Låter sådär)
    Anonym (Snabbisar) skrev 2024-12-02 14:02:19 följande:
    Yes hon kommer så lätt så hon hinner komma fler ggr på den korta snabbisen Glad
    Oj, det var minsann en unik fru du har som kommer så snabbt av att enbart trycka in den och köra på. Och flera gånger dessutom.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 14:43:58 följande:
    Vadå "pedofiltråd"? Det som diskuteras är att kunna ha sex fast man har småbarn, det gör det inte automatiskt till något äckligt. Det är nog du som behöver se över dina egna tolkningar. Snart är man väl pedofil för att man har sex i samma hus som sina egna barn...

Jag är gravid och har både ett litet och större barn och jag har sex när de är hemma men jag tycker inte det är ?spännande? om mina egna barn kan komma på mig som nån annan här skrev. Och jag har inte sex på köksbordet när barnen kan komma in när som helst. Det är lite skillnad om barnen skulle råka komma in på natten när man ligger under täcket. 

Att involvera barnen i sitt sexliv på det sättet som flera i tråden gör (tycka det är spännande om de skulle se) .. det är ett övergrepp. 

• Anonym (T)
    Skanemannenn skrev 2024-12-02 14:04:28 följande:

Haha what??

Passar på på köksbordet medans ungarna är på ovanvåningen? Vilket jävla trauma. 

Herregud oskuld eller? Har man inte knullat någon över ett köksbord så har man ju fasen inte levat.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-02 14:26:02 följande:
    Du är ju dum på riktigt. Skulle aldrig i helvete göra det framför barnen. 
    Den störda personen är nog fan du som målar upp en sån här skev jävla sak. 

Men om barnen kommer ner från övervåningen är det ju framför barnen. Det är skillnad om de skulle råka komma in på natten när man ligger under täcket. 
    Det finns ingen normal människa som skulle ha sex på köksbordet när barnen är hemma och vakna. Men vet du , om du tycker det är så normalt och att jag är störd som inte tycker det, kan du inte ringa soc och berätta och höra vad de tycker? Sen kan du återkomma till mig. 

• Anonym (Sara)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 14:25:04 följande:

Herregud vilka pryda människor det finns... Klart man får passa på medan man vet att man har några minuter till godo. Det är ingen unge som har dött av att föräldrarna har haft diskreta snabbisar.

Diskreta snabbisar på köksbordet? Hur är det diskret? Men jag ger samma råd till dig , ring soc och fråga vad de tycker om att ha sex på köksbordet när barnen är vakna och hemma. Och att tycka det är spännande om barnen skulle se. Sen kan du ju motbevisa mig när du har soc bakom dig.

Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...