• Be Ja

Passa på att k****a då chansen ges...

Hur gör ni föräldrar med barn om chansen ges att barnet/barnen t.ex går ut och leka eller far till nån kompis...
    Blir det då att psssa på då chansen ges eller? 
    Eller andra hemmasysslor som går före då barnfritt...?

• Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...
  • Anonym (E)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:01:58 följande:

Jag är gravid och har både ett litet och större barn och jag har sex när de är hemma men jag tycker inte det är ?spännande? om mina egna barn kan komma på mig som nån annan här skrev. Och jag har inte sex på köksbordet när barnen kan komma in när som helst. Det är lite skillnad om barnen skulle råka komma in på natten när man ligger under täcket. 

Att involvera barnen i sitt sexliv på det sättet som flera i tråden gör (tycka det är spännande om de skulle se) .. det är ett övergrepp. 

Jag har inte memorerat alla inlägg, men själv känner jag verkligen inte att det är sexuellt spännande. Och självklart har man sex på ett sådant sex att man kan höra om någon är på väg, eller ser genom fönstret eller på annat sätt kan förvarnas. Och är så tyst man kan förstås.

Blir väl inte bättre av att ligga under täcket om barnen vet att man har sex.
  • Anonym (E)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 15:12:14 följande:
    Jag har inte memorerat alla inlägg, men själv känner jag verkligen inte att det är sexuellt spännande. Och självklart har man sex på ett sådant sex att man kan höra om någon är på väg, eller ser genom fönstret eller på annat sätt kan förvarnas. Och är så tyst man kan förstås.

På ett sådant sätt....*
  • Anonym (T)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:08:29 följande:

Diskreta snabbisar på köksbordet? Hur är det diskret? Men jag ger samma råd till dig 

Därför att ungen är inte med. Den enda som försöker måla upp att ungen står och tittar på verkar vara du här. En sån där sjuk människa som drömmer om att hon ser pedofiler i varje hörn, även fast inte ens en halv procent av befolkningen råkar vara det. Undrar hur soc nu ser på vuxna människor som hänger över alla barn och berättar hur stora pedofiler alla är. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:08:29 följande:

Och att tycka det är spännande om barnen skulle se.

Ser inte ett enda inlägg utom ditt som har skrivit det? Röd flagg. 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (T) skrev 2024-12-02 15:16:02 följande:
    Ser inte ett enda inlägg utom ditt som har skrivit det? Röd flagg. 

• Anonym (T)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:19:21 följande:
    Ser fortfarande inte vart det står att det är spännande att de kollar...
  • Anonym (Sara)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 15:12:14 följande:

Tycker du att det är normalt är det något allvarligt fel på dig också. 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (T) skrev 2024-12-02 15:14:57 följande:
    Därför att ungen är inte med. Den enda som försöker måla upp att ungen står och tittar på verkar vara du här. En sån där sjuk människa som drömmer om att hon ser pedofiler i varje hörn, även fast inte ens en halv procent av befolkningen råkar vara det. Undrar hur soc nu ser på vuxna människor som hänger över alla barn och berättar hur stora pedofiler alla är. 
    Ring dom då. Du behöver inte vara anonym heller för ni är ju helt säkra på att ni inte gör något fel. 
  • Anonym (E)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:20:37 följande:
    Tycker du att det är normalt är det något allvarligt fel på dig också. 
    Har jag sagt att det är normalt?! Du har ju konstiga tvångssyndrom kring att lägga saker på andra. Bara för att man kan tänka sig att ha sex fast barnen inte är sovande betyder inte att man är varken pedofil eller tänder på det! Sluta lägga dina sjuka tankar på andra!
  • Anonym (Sara)
    Anonym (T) skrev 2024-12-02 15:20:32 följande:
    Ser fortfarande inte vart det står att det är spännande att de kollar...
    Att spänningen att de kan komma in är häftig. Tycker du det är normalt på riktigt? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:21:28 följande:
    Ring dom då. Du behöver inte vara anonym heller för ni är ju helt säkra på att ni inte gör något fel. 
    Är alltså en annan användare du diskuterar med nu. Undrar verkligen hur socialen ser på vuxna kvinnor som springer runt och ljuger in i barns öron så att de ska bli rädda för att det är något mysko med deras föräldrar? Låter som groomer allt det där.
  • Anonym (T)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:22:11 följande:
    Att spänningen att de kan komma in är häftig. Tycker du det är normalt på riktigt? 

Det är inte vad han skrev. Han skrev om spänningen av att bli påkomna och få stoppa.. Inte som du sa spänningen om att ungen står och kollar. 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (T) skrev 2024-12-02 15:24:38 följande:
    Är alltså en annan användare du diskuterar med nu. Undrar verkligen hur socialen ser på vuxna kvinnor som springer runt och ljuger in i barns öron så att de ska bli rädda för att det är något mysko med deras föräldrar? Låter som groomer allt det där.
    Vems barn har jag pratat med? Jag antar att det är vuxna människor som skriver här. Du verkar ju ha grova vanföreställningar. Men visst, visa hela tråden för socialen och polisen om du känner dig rädd för en höggravid småbarnsmamma på familjeliv. Du får ha en bra kväll och hoppas du får hjälp. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:32:32 följande:
    Vems barn har jag pratat med? Jag antar att det är vuxna människor som skriver här. Du verkar ju ha grova vanföreställningar. Men visst, visa hela tråden för socialen och polisen om du känner dig rädd för en höggravid småbarnsmamma på familjeliv. Du får ha en bra kväll och hoppas du får hjälp. 
    Har nog bättre för mig än att skicka falsk anmälningar till socialen ska du se. Du tycker inte det är lite suspekt att typ 0,1% av befolkningen är såna som tänder på prepubertala barn men somehow råkar just Du springa in i alla och hittar ett i varje hörn?
  • Anonym (J)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-02 14:26:02 följande:
    Du är ju dum på riktigt. Skulle aldrig i helvete göra det framför barnen. 
    Den störda personen är nog fan du som målar upp en sån här skev jävla sak. 
    En kille jag träffade ville göra det när hans son var i samma säng. Han hade tre barn. Nu två till Med olika tjejer. Vissa människor är bara för mycket 
  • Anonym (J)

Han menade att sonen inte märker något 

• Anonym (Kille)
    Anonym (J) skrev 2024-12-02 16:21:36 följande:
    En kille jag träffade ville göra det när hans son var i samma säng. Han hade tre barn. Nu två till Med olika tjejer. Vissa människor är bara för mycket 
    DÄR! Det där är ett fall för socialen!
  • jontebula

Bästa är göra det i duschen, slipper man pinsamma situationer bli påkommen liksom

Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...