Inlägg från: Anonym (Sara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sara)

Passa på att k****a då chansen ges...

Anonym (Kille) skrev 2024-12-02 12:59:28 följande:

Vi kan passa på snabbt på köksbordet om barnen går upp på övervåningen. Eller om jag o hon är på övervåningen o dom i soffan. Eller så kör vi i soffan när vi lagt barnen. 

Man får göra sig tid. Finns stunder man gett dom var sin glass och kört på bara för att känna att man älskar varann på den intima delen i vårt förhållande med. Gäller ju att bara markera "att nu vill jag knulla dig" många gånger man fått avbryta pga man hör dom komma. 

På köksbordet när barnen är vakna och kan komma ner närsomhelst? Hoppas soc blir inblandade snart för det där låter nästan som övergrepp. Hoppas verkligen du bara trollar. 

Undrar också , både du och TS, är era barn vakna dygnet runt? Varför kan ni inte bara ha sex när de sover som normala människor?  Såna här pedofiltrådar borde inte vara tillåtna här, känns som att ni tänder på att skriva om att ni har sex när era egna barn kan komma på er.. Usch 

• Anonym (Sara)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 14:43:58 följande:
    Vadå "pedofiltråd"? Det som diskuteras är att kunna ha sex fast man har småbarn, det gör det inte automatiskt till något äckligt. Det är nog du som behöver se över dina egna tolkningar. Snart är man väl pedofil för att man har sex i samma hus som sina egna barn...

Jag är gravid och har både ett litet och större barn och jag har sex när de är hemma men jag tycker inte det är ?spännande? om mina egna barn kan komma på mig som nån annan här skrev. Och jag har inte sex på köksbordet när barnen kan komma in när som helst. Det är lite skillnad om barnen skulle råka komma in på natten när man ligger under täcket. 

Att involvera barnen i sitt sexliv på det sättet som flera i tråden gör (tycka det är spännande om de skulle se) .. det är ett övergrepp. 

• Anonym (Sara)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-02 14:26:02 följande:
    Du är ju dum på riktigt. Skulle aldrig i helvete göra det framför barnen. 
    Den störda personen är nog fan du som målar upp en sån här skev jävla sak. 

Men om barnen kommer ner från övervåningen är det ju framför barnen. Det är skillnad om de skulle råka komma in på natten när man ligger under täcket. 
    Det finns ingen normal människa som skulle ha sex på köksbordet när barnen är hemma och vakna. Men vet du , om du tycker det är så normalt och att jag är störd som inte tycker det, kan du inte ringa soc och berätta och höra vad de tycker? Sen kan du återkomma till mig. 

• Anonym (Sara)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 14:25:04 följande:

Herregud vilka pryda människor det finns... Klart man får passa på medan man vet att man har några minuter till godo. Det är ingen unge som har dött av att föräldrarna har haft diskreta snabbisar.

Diskreta snabbisar på köksbordet? Hur är det diskret? Men jag ger samma råd till dig , ring soc och fråga vad de tycker om att ha sex på köksbordet när barnen är vakna och hemma. Och att tycka det är spännande om barnen skulle se. Sen kan du ju motbevisa mig när du har soc bakom dig.

• Anonym (Sara)
    Anonym (T) skrev 2024-12-02 15:16:02 följande:
    Ser inte ett enda inlägg utom ditt som har skrivit det? Röd flagg. 

• Anonym (Sara)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 15:12:14 följande:
    Jag har inte memorerat alla inlägg, men själv känner jag verkligen inte att det är sexuellt spännande. Och självklart har man sex på ett sådant sex att man kan höra om någon är på väg, eller ser genom fönstret eller på annat sätt kan förvarnas. Och är så tyst man kan förstås.

Blir väl inte bättre av att ligga under täcket om barnen vet att man har sex.

Tycker du att det är normalt är det något allvarligt fel på dig också. 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (T) skrev 2024-12-02 15:14:57 följande:
    Därför att ungen är inte med. Den enda som försöker måla upp att ungen står och tittar på verkar vara du här. En sån där sjuk människa som drömmer om att hon ser pedofiler i varje hörn, även fast inte ens en halv procent av befolkningen råkar vara det. Undrar hur soc nu ser på vuxna människor som hänger över alla barn och berättar hur stora pedofiler alla är. 
    Ring dom då. Du behöver inte vara anonym heller för ni är ju helt säkra på att ni inte gör något fel. 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (T) skrev 2024-12-02 15:20:32 följande:
    Ser fortfarande inte vart det står att det är spännande att de kollar...
    Att spänningen att de kan komma in är häftig. Tycker du det är normalt på riktigt? 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (T) skrev 2024-12-02 15:24:38 följande:
    Är alltså en annan användare du diskuterar med nu. Undrar verkligen hur socialen ser på vuxna kvinnor som springer runt och ljuger in i barns öron så att de ska bli rädda för att det är något mysko med deras föräldrar? Låter som groomer allt det där.
    Vems barn har jag pratat med? Jag antar att det är vuxna människor som skriver här. Du verkar ju ha grova vanföreställningar. Men visst, visa hela tråden för socialen och polisen om du känner dig rädd för en höggravid småbarnsmamma på familjeliv. Du får ha en bra kväll och hoppas du får hjälp. 
Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...