• Be Ja

Passa på att k****a då chansen ges...

Hur gör ni föräldrar med barn om chansen ges att barnet/barnen t.ex går ut och leka eller far till nån kompis...
    Blir det då att psssa på då chansen ges eller? 
    Eller andra hemmasysslor som går före då barnfritt...?

• Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...
  • Anonym (Kille)

Vi kan passa på snabbt på köksbordet om barnen går upp på övervåningen. Eller om jag o hon är på övervåningen o dom i soffan. Eller så kör vi i soffan när vi lagt barnen. 

Man får göra sig tid. Finns stunder man gett dom var sin glass och kört på bara för att känna att man älskar varann på den intima delen i vårt förhållande med. Gäller ju att bara markera "att nu vill jag knulla dig" många gånger man fått avbryta pga man hör dom komma. 

• Anonym (Snabbisar)

Man får passa på med snabbisar när barnen är typ på övervåningen eller sticker ut. Ibland får man avbryta men det är spänningen som är häftig. Glad
    Lättast att bara dra ner byxorna på henne och brotta fram den hårda kuken och köra på bakifrån mot sängen eller mot väggen eller vart man är. 

Men oftast sker det när barnen lagt sig för att sova då åker det fram leksaker och sen är det bara köra på. Tungan ute

Hur gör ni? 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Snabbisar) skrev 2024-12-02 13:13:53 följande:

Man får passa på med snabbisar när barnen är typ på övervåningen eller sticker ut. Ibland får man avbryta men det är spänningen som är häftig. Glad
    Lättast att bara dra ner byxorna på henne och brotta fram den hårda kuken och köra på bakifrån mot sängen eller mot väggen eller vart man är. 

Men oftast sker det när barnen lagt sig för att sova då åker det fram leksaker och sen är det bara köra på. Tungan ute

Hur gör ni? 

Exakt samma här hehe
  • Anonym (Låter sådär)
    Anonym (Snabbisar) skrev 2024-12-02 13:13:53 följande:

Hur gör ni? 

Kommer din fru?
  • Anonym (Snabbisar)
    Anonym (Låter sådär) skrev 2024-12-02 13:46:12 följande:
    Kommer din fru?
    Yes hon kommer så lätt så hon hinner komma fler ggr på den korta snabbisen Glad
  • Skanemannenn
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-02 12:59:28 följande:

Vi kan passa på snabbt på köksbordet om barnen går upp på övervåningen. Eller om jag o hon är på övervåningen o dom i soffan. Eller så kör vi i soffan när vi lagt barnen. 

Man får göra sig tid. Finns stunder man gett dom var sin glass och kört på bara för att känna att man älskar varann på den intima delen i vårt förhållande med. Gäller ju att bara markera "att nu vill jag knulla dig" många gånger man fått avbryta pga man hör dom komma. 

Haha what??

Passar på på köksbordet medans ungarna är på ovanvåningen? Vilket jävla trauma. 

• Anonym (Kille)
    Skanemannenn skrev 2024-12-02 14:04:28 följande:

Haha what??

Passar på på köksbordet medans ungarna är på ovanvåningen? Vilket jävla trauma. 

Får passa på där det finns möjlighet. Bara rengöra efteråt. Vad är problemet?
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-02 12:59:28 följande:

På köksbordet när barnen är vakna och kan komma ner närsomhelst? Hoppas soc blir inblandade snart för det där låter nästan som övergrepp. Hoppas verkligen du bara trollar. 

Undrar också , både du och TS, är era barn vakna dygnet runt? Varför kan ni inte bara ha sex när de sover som normala människor?  Såna här pedofiltrådar borde inte vara tillåtna här, känns som att ni tänder på att skriva om att ni har sex när era egna barn kan komma på er.. Usch 

• Anonym (E)

Herregud vilka pryda människor det finns... Klart man får passa på medan man vet att man har några minuter till godo. Det är ingen unge som har dött av att föräldrarna har haft diskreta snabbisar.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...