Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Passa på att k****a då chansen ges...

Vi kan passa på snabbt på köksbordet om barnen går upp på övervåningen. Eller om jag o hon är på övervåningen o dom i soffan. Eller så kör vi i soffan när vi lagt barnen. 

Man får göra sig tid. Finns stunder man gett dom var sin glass och kört på bara för att känna att man älskar varann på den intima delen i vårt förhållande med. Gäller ju att bara markera "att nu vill jag knulla dig" många gånger man fått avbryta pga man hör dom komma. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Snabbisar) skrev 2024-12-02 13:13:53 följande:

Man får passa på med snabbisar när barnen är typ på övervåningen eller sticker ut. Ibland får man avbryta men det är spänningen som är häftig. Glad
    Lättast att bara dra ner byxorna på henne och brotta fram den hårda kuken och köra på bakifrån mot sängen eller mot väggen eller vart man är. 

Men oftast sker det när barnen lagt sig för att sova då åker det fram leksaker och sen är det bara köra på. Tungan ute

Hur gör ni? 

Exakt samma här hehe
  • Anonym (Kille)
    Skanemannenn skrev 2024-12-02 14:04:28 följande:

Haha what??

Passar på på köksbordet medans ungarna är på ovanvåningen? Vilket jävla trauma. 

Får passa på där det finns möjlighet. Bara rengöra efteråt. Vad är problemet?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille)
    Anonym (J) skrev 2024-12-02 16:21:36 följande:
    En kille jag träffade ville göra det när hans son var i samma säng. Han hade tre barn. Nu två till Med olika tjejer. Vissa människor är bara för mycket 
    DÄR! Det där är ett fall för socialen!
Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...