Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Passa på att k****a då chansen ges...

Herregud vilka pryda människor det finns... Klart man får passa på medan man vet att man har några minuter till godo. Det är ingen unge som har dött av att föräldrarna har haft diskreta snabbisar.

• Anonym (E)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 14:22:21 följande:

På köksbordet när barnen är vakna och kan komma ner närsomhelst? Hoppas soc blir inblandade snart för det där låter nästan som övergrepp. Hoppas verkligen du bara trollar. 

Undrar också , både du och TS, är era barn vakna dygnet runt? Varför kan ni inte bara ha sex när de sover som normala människor?  Såna här pedofiltrådar borde inte vara tillåtna här, känns som att ni tänder på att skriva om att ni har sex när era egna barn kan komma på er.. Usch 

Vadå "pedofiltråd"? Det som diskuteras är att kunna ha sex fast man har småbarn, det gör det inte automatiskt till något äckligt. Det är nog du som behöver se över dina egna tolkningar. Snart är man väl pedofil för att man har sex i samma hus som sina egna barn...
  • Anonym (E)

Eller inte ens bara småbarn så klart, allt upp till tonårstiden då det verkar vara ännu svårare att smyga.

• Anonym (E)
    Skanemannenn skrev 2024-12-02 14:37:58 följande:
    This.
    Är det ett övergrepp att ha sex när ens barn är hemma...? Sjukt.
  • Anonym (E)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:01:58 följande:

Jag är gravid och har både ett litet och större barn och jag har sex när de är hemma men jag tycker inte det är ?spännande? om mina egna barn kan komma på mig som nån annan här skrev. Och jag har inte sex på köksbordet när barnen kan komma in när som helst. Det är lite skillnad om barnen skulle råka komma in på natten när man ligger under täcket. 

Att involvera barnen i sitt sexliv på det sättet som flera i tråden gör (tycka det är spännande om de skulle se) .. det är ett övergrepp. 

Jag har inte memorerat alla inlägg, men själv känner jag verkligen inte att det är sexuellt spännande. Och självklart har man sex på ett sådant sex att man kan höra om någon är på väg, eller ser genom fönstret eller på annat sätt kan förvarnas. Och är så tyst man kan förstås.

Blir väl inte bättre av att ligga under täcket om barnen vet att man har sex.
  • Anonym (E)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 15:12:14 följande:
    Jag har inte memorerat alla inlägg, men själv känner jag verkligen inte att det är sexuellt spännande. Och självklart har man sex på ett sådant sex att man kan höra om någon är på väg, eller ser genom fönstret eller på annat sätt kan förvarnas. Och är så tyst man kan förstås.

Blir väl inte bättre av att ligga under täcket om barnen vet att man har sex.
    På ett sådant sätt....*
  • Anonym (E)
    Anonym (Sara) skrev 2024-12-02 15:20:37 följande:
    Tycker du att det är normalt är det något allvarligt fel på dig också. 
    Har jag sagt att det är normalt?! Du har ju konstiga tvångssyndrom kring att lägga saker på andra. Bara för att man kan tänka sig att ha sex fast barnen inte är sovande betyder inte att man är varken pedofil eller tänder på det! Sluta lägga dina sjuka tankar på andra!
Svar på tråden Passa på att k****a då chansen ges...