Passa på att k****a då chansen ges...
Herregud vilka pryda människor det finns... Klart man får passa på medan man vet att man har några minuter till godo. Det är ingen unge som har dött av att föräldrarna har haft diskreta snabbisar.
Herregud vilka pryda människor det finns... Klart man får passa på medan man vet att man har några minuter till godo. Det är ingen unge som har dött av att föräldrarna har haft diskreta snabbisar.
På köksbordet när barnen är vakna och kan komma ner närsomhelst? Hoppas soc blir inblandade snart för det där låter nästan som övergrepp. Hoppas verkligen du bara trollar.
Undrar också , både du och TS, är era barn vakna dygnet runt? Varför kan ni inte bara ha sex när de sover som normala människor? Såna här pedofiltrådar borde inte vara tillåtna här, känns som att ni tänder på att skriva om att ni har sex när era egna barn kan komma på er.. Usch
Eller inte ens bara småbarn så klart, allt upp till tonårstiden då det verkar vara ännu svårare att smyga.
Jag är gravid och har både ett litet och större barn och jag har sex när de är hemma men jag tycker inte det är ?spännande? om mina egna barn kan komma på mig som nån annan här skrev. Och jag har inte sex på köksbordet när barnen kan komma in när som helst. Det är lite skillnad om barnen skulle råka komma in på natten när man ligger under täcket.
Att involvera barnen i sitt sexliv på det sättet som flera i tråden gör (tycka det är spännande om de skulle se) .. det är ett övergrepp.