Anonym (Osäker än) skrev 2024-12-21 21:04:02 följande:
Hej!
Jag HOPPAS jag är gravid med barn nummer 3 just nu. Isf blir BF runt 26e Augusti.
Jag har i fleeeera månader trott jag ska vara gravid, tagit negativa test. har då haft super ömma bröst. Alltså dem gör ont! Men så har mensen kommit.
Förra månaden var min mens 19e November. Vi har haft samlag innan ÄL, på ÄL och efter ÄL denna gång. Och mina bröst gör inte ont denna månad? Och har inte fått min mens än!
Tror möjligtvis jag känner av symptom, men har också haft Mykoplasma i en månad så kroppen är lite ur fokus 😅 Men har tagit 1 testa tidigt clearblue på bim dagen. Men de blev negativt.
Så känner mig väldigt osäker om jag är gravid eller inte. Väntar just nu och hoppas verkligen för vi vill verkligen ha ett tredje och antagligen sista barn. Men vågar inte riktigt ta test igen. Någon som har erfarenhet runt clearblues testa tidigt? Har 1 kvar hemma. Är ju på bim+2 nu. Jag "känner" mig gravid. men vet inte 🥺
Tyvärr så tror jag det är negativt för din del. Av anledning att det blev negativt med testa tidigt test på bim. Förutsatt att du inte är en av de som testar positivt sent, men de flesta testar positivt på bim med vanligt graviditetstest (behövs ej testa tidigt). Låter som att mensen strular ❤️