• SillyAndPassive

Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?

Hej kära FL-läsare! Jag är väldigt snygg kille som tränar och tar han om dig själv. Går jag ut kommer alltid väldigt vackra kvinnor fram till mig och vill dansa eller bara vara nära mig, bjuda mig på drinkar m.m.
    När jag försöker mig på nätdejting har jag inte alls samma framgång.
    Jag är givetvis smooth i att prata och för mig med ett städat vokabulär.

Så, ni kvinnor som söker sexpartner eller dejting på nätet, är det lite skrämmande att skriva till för snygga killar tro?

• Svar på tråden Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?
  • Anonym (Evelina)

Eftersom kvinnor vågar kontakta dig ute, så tror jag inte att det beror på det. Då hade de inte vågat ute heller.

• Meddelande borttaget
  • HSL7510

Kan ju ha med dina bilder att göra. Samt om det är en sajt med text dvs personlig info. Dvs Hur du skriver, hur du formulerar dig. Ett sätt kan vara att be en tjej kompis skriva din text, Iblad kan det vara svårt att vetsa vem man är eller hur man upplevs osv. Självinsikt är ett svårt ämne

• Meddelande borttaget
  • Lynx123
    SillyAndPassive skrev 2024-11-15 17:58:39 följande:
    Ok, vad har det med mig att göra? Varför skriver du det här? Inget råd, ingen kritik.. bara att du hittar på någon egenskap som du ogillar, sen säger att jag ska ha den? kan du kanske inte skriva alls då?
    Om du läser ditt eget inlägg så undrar du varför du dissas på dejtingsidor. Det var mitt svar på din fråga.
  • Venenum
    SillyAndPassive skrev 2024-11-15 17:57:42 följande:
    Ok, så varför skriver du något störigt istället för att ge konstuktiv kritik?
    Ber om ursäkt om du inte kunde läsa det konstruktiva mrllan raderna. En uppblåst självbild är skrämmande, inte ett utseende. Din utsida kan vara hur attraktiv dem vill, matchar inte insidan gör det ingen nytta för dig. Fundera över bilderna du lägger upp istället för hur du ser ut, vad säger bilderna om personen? Säger de "jag tycker att jag är skitsnygg" eller säger dem "detta är en skön person" och låter mig so, betraktare konstatera om jag finner dig attraktiv eller inte?
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv
  • Anonym (Queen biatch)

Om det du gör funkar när du går ut, varför nätdejta?

• Raggartjejen
    SillyAndPassive skrev 2024-11-15 17:56:59 följande:
    ok så alla tjejer som flörtar å sltier i mig i verkligheten bara luras?
    du är ju kille..
    menade mer om tjejer kan ha problem med att skriva till ngn som är för snygg..
    Vem mer än du själv tycker att du "är för snygg"?
  • Anonym (Kille)

Dejtingappar är kvinnornas lösgodishylla. Där kan dom välja o vraka bäst dom vill. Den som tror annat är delulu. Räcker med att det är EN grej dom stör sig på så är man aldrig intressant för dom. Då swipear dom till nästa bara. 

• Anonym (V)
    SillyAndPassive skrev 2024-11-15 14:51:09 följande:
    Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?

Hej kära FL-läsare! Jag är väldigt snygg kille som tränar och tar han om dig själv. Går jag ut kommer alltid väldigt vackra kvinnor fram till mig och vill dansa eller bara vara nära mig, bjuda mig på drinkar m.m.
    När jag försöker mig på nätdejting har jag inte alls samma framgång.
    Jag är givetvis smooth i att prata och för mig med ett städat vokabulär.

Så, ni kvinnor som söker sexpartner eller dejting på nätet, är det lite skrämmande att skriva till för snygga killar tro?

Du kanske inte är så snygg ändå, eller så blir du inte bra på bild. Ingen fotomodell alltså. 
Svar på tråden Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?