• SillyAndPassive

Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?

Hej kära FL-läsare! Jag är väldigt snygg kille som tränar och tar han om dig själv. Går jag ut kommer alltid väldigt vackra kvinnor fram till mig och vill dansa eller bara vara nära mig, bjuda mig på drinkar m.m.
    När jag försöker mig på nätdejting har jag inte alls samma framgång.
    Jag är givetvis smooth i att prata och för mig med ett städat vokabulär.

Så, ni kvinnor som söker sexpartner eller dejting på nätet, är det lite skrämmande att skriva till för snygga killar tro?

• Svar på tråden Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?
  • Anonym (H)

Det är mycket som ska väga in. Inte bara utseendet. Tex är jag inte intresserad om:
    1. Killen har alldeles för många bilder på sig(tyder på fåfänga)
    2. Bilderna ser för proffsigt tagna ut. Tyder också på fåfänga, eventuellt catfish
    3. Skriver något självgott eller något som anstiftar på sex i sin beskrivning.

Söker en man som ger uttryck för att vara genuin, sympatisk och ödmjuk. Din TS skvallrar lite om motsatsen.

• Anonym (L)

Räcker inte svaren du fått i tidigare trådar?

• Anonym (kkkkkkk)

Bara i texten här låter du extremt självkär och tråkig så jag förstår att du inte får napp

• Anonym (Pj)

Ett fint yttre kan inte kompensera  dom inre kvaliteterna. Utseende är inte allt, man måste lira på så många fler plan

• Anonym (Ytligt)

För du tror att allt handlar om utseende. Bara för du är snygg betyder det inte att någon vill ha dig. Det har ingenting med utseendet att göra utan helt andra grejer vilket du missat.

• SillyAndPassive
    Anonym (kkkkkkk) skrev 2024-11-15 15:05:58 följande:

Bara i texten här låter du extremt självkär och tråkig så jag förstår att du inte får napp

Jag är väldigt kreativ och rolig som person, men jag tror din kommentar säger mer om dig.. än om mig. 
  • SillyAndPassive
    Anonym (Ytligt) skrev 2024-11-15 15:28:08 följande:

För du tror att allt handlar om utseende. Bara för du är snygg betyder det inte att någon vill ha dig. Det har ingenting med utseendet att göra utan helt andra grejer vilket du missat.

Ok, vad skulle det vara som är missat påstår du?
  • SillyAndPassive
    Anonym (Pj) skrev 2024-11-15 15:21:40 följande:

Ett fint yttre kan inte kompensera  dom inre kvaliteterna. Utseende är inte allt, man måste lira på så många fler plan

Ja men man lär ju knappast känna en person genom att läsa en profiltext. Det är ju just att börja prata med andra på nätet som fungerar så mycket sämre för mig online än på riktigt, ja inte prata via nätet på ritkigt då...
  • Anonym (Nej)

Skrämmande...? lol

Kan det vara så att du lägger upp bilder som också återspeglar hur sjukt snyyygg du är, eller kommer det fram i presentation eller chat möjligen? En annan orsak kan vara om du är för på i meddelanden, sånt får många att dra öronen till sig. Tänk stereotypiskt alfa-beteende, dvs sånt som betas tror är alfa, sånt skit går bort direkt och vi kan lukta oss till såna på mils avstånd.

Redan i din trådstart låter det som att du är guds gåva till kvinnorna och sorry grabben, såna dissas till förmån för jordnära och mer ödmjuka killar.

Svar på tråden Är extremt snygg, fast dissas på dejtingsidor?