Tyra myra skrev 2024-11-15 21:14:46 följande:
Om jag förstått det hela rätt, så gick det hela inte så långt som till samlag, eller har jag fel där?
Va det han som avstyrde detta eller?
Du kanske skulle fundera lite över hur du reagerar på detta?
På frågan om det är möjligt att komma över otrohet så måste jag be dig omformulera dig en aning. Är det möjligt att ha en god fungerande relation efter otrohet, Visst kan man det. Men att förlåta eller komma över är nog väldigt ovanligt.
Det hela beror på var i relationen man befinner sig. Om det händer i början av relationen så har man inte så mycket att förlora och därmed blir reinstatement för att fortsätta relationen mindre än om man haft ett långt förhållande med hus barn och gemensam ekonomi.
Du har rätt att känna som du gör och det är bara du som kan avgöra om du kan fortsätta att satsa på förhållandet.
Nej han hävdar att det inte gjorde det. Vilket jag tror på för det borde inte funnits nån möjlighet till det. Men samtidigt kan jag aldrig veta om det stämmer. Och blev det inte samlag just för att det inte gick? Om möjligheten hade funnits hade de gjort det då?
Ja, han säger att han avstyrde det. Jag känner väl att det gör väl det lite lättare men som sagt han kunde avstyrt allt från hela början och det gjorde han ju inte...
Nej du har rätt. Förlåta eller komma över kommer inte gå. Men ja man kan ha en god relation. Vilket väl är det vi har just nu. Sen kommer mina dippar som det här med julfest.
Nej vi har varit tillsammans väldigt länge. Det gör det lite svårare. Vi har också haft en bra relation så det har väl inte varit själva orsaken vad jag förstått.
Jag vet att jag är den som måste komma på hur jag vill göra. Det är svårt att svara på hur de kommer kännas i framtiden. Kommer det att blekna med tiden? Eller kommer det alltid kännas just så här? Jag vet inte.