• Anonym (Hoppas)

Positivt eller spökatreck?

Det är jättetidigt, ruvardag 4 av 5 dagars blastocyst. Insättning i naturlig cyklus.
    Men vad tror ni? Är det positivt eller spökatreck?

T

• Svar på tråden Positivt eller spökatreck?
  • Juliii86

Hej jag fick likadan streck på min sticka idag. Är på ruvardag 4 idag med 5 dagars blastocyst. Eftersom min var svagt också så vet jag med säkerhet att det är ett Plus

• Anonym (Hoppas)
    Juliii86 skrev 2024-11-11 20:37:49 följande:

Hej jag fick likadan streck på min sticka idag. Är på ruvardag 4 idag med 5 dagars blastocyst. Eftersom min var svagt också så vet jag med säkerhet att det är ett Plus

Åh så kul! Heja oss!!
  • Juliii86
    Ja verkligen 🥰 Hoppas att våra gravtest blir starkare ju mer dagarna går. Jag har min testdag den 19 November. När har du din? 
  • Anonym (Hoppas)

Jag har testdag den 20/11. Mitt test var svagare i dag. Blev så ledsen Rynkar på näsan

• Juliii86
    Anonym (Hoppas) skrev 2024-11-12 07:30:40 följande:

Jag har testdag den 20/11. Mitt test var svagare i dag. Blev så ledsen Rynkar på näsan

Jag förstår din oro men ge inte upp än. Det kanske känns som det är svagare idag. Har du testat med samma märke? Mina babyplan tester tog slut så jag har ett annat märke och då kan det se ut som att det är svagare. Mitt känns svagare också på grund av att testet reagerar olika. Mitt streck på RFSU kom lite senare än på babyplan som kom tidigare.

Jag hoppas att jag inte har fel nu och att det blir starkare för dig! Jag håller tummarna♥️ Va inte ledsen än. Vi har ändå en vecka kvar tills det är BIM så det kan bli bättre.
  • Anonym (Hoppas)
    Juliii86 skrev 2024-11-12 08:51:52 följande:
    Jag förstår din oro men ge inte upp än. Det kanske känns som det är svagare idag. Har du testat med samma märke? Mina babyplan tester tog slut så jag har ett annat märke och då kan det se ut som att det är svagare. Mitt känns svagare också på grund av att testet reagerar olika. Mitt streck på RFSU kom lite senare än på babyplan som kom tidigare.

Jag hoppas att jag inte har fel nu och att det blir starkare för dig! Jag håller tummarna♥️ Va inte ledsen än. Vi har ändå en vecka kvar tills det är BIM så det kan bli bättre.
    Åh nej,  mina babyplan var också slut så jag har testat med ett annat märke idag, det kanske är därför då?
    Men har väldigt mycket mensvärk, typ mer än vad jag brukar ha.

Vill bara veta om det tar sig eller inte, så otålmodig och tiden går såååå långsamt Tungan ute
  • Juliii86
    Anonym (Hoppas) skrev 2024-11-12 11:45:53 följande:
    Åh nej,  mina babyplan var också slut så jag har testat med ett annat märke idag, det kanske är därför då?
    Men har väldigt mycket mensvärk, typ mer än vad jag brukar ha.

Vill bara veta om det tar sig eller inte, så otålmodig och tiden går såååå långsamt Tungan ute
    Jaha ok men då är det nog det Glad Jag blev också orolig över att varför det är så svagt men sen kom jag på att det är ett annat test och därför ser det svagare ut.  Nej jag förstår dig helt. Jag är detsamma, jag kan inte hålla mig från att testa samtidigt som jag är rädd att det inte ska ta sig då det är min allra sista frysta blastocyst. Sen har jag inte råd att göra fler försök Rynkar på näsan

Jag har ibland mensvärk men inte hela tiden. 
  • Nealea

Hej, vad roligt att ni redan har plussat! Håller tummarna för er! 

Jag har också testdag 19/11. Gjorde återföring med fryst 5 dagars men har inte vågat testa än. Tycker det är svårt att tolka symptom när jag också går på progesteron. 

Har ni några tydliga symptom?

• Nealea
    Juliii86 skrev 2024-11-12 11:58:07 följande:
    Jaha ok men då är det nog det Glad Jag blev också orolig över att varför det är så svagt men sen kom jag på att det är ett annat test och därför ser det svagare ut.  Nej jag förstår dig helt. Jag är detsamma, jag kan inte hålla mig från att testa samtidigt som jag är rädd att det inte ska ta sig då det är min allra sista frysta blastocyst. Sen har jag inte råd att göra fler försök Rynkar på näsan

Jag har ibland mensvärk men inte hela tiden. 
    Det suger att pengar ska vara en faktor som bestämmer :(
  • Juliii86
    Nealea skrev 2024-11-12 13:43:57 följande:
    Det suger att pengar ska vara en faktor som bestämmer :(
    Ja det är alltid pengar som kommer ivägen för en. Sätter stopp för ens planer men nu tycker jag att vi tänka positivt. Det här ska gå bra för oss! 
Svar på tråden Positivt eller spökatreck?