Positivt eller spökatreck?
Det är jättetidigt, ruvardag 4 av 5 dagars blastocyst. Insättning i naturlig cyklus.
Men vad tror ni? Är det positivt eller spökatreck?
T
Det är jättetidigt, ruvardag 4 av 5 dagars blastocyst. Insättning i naturlig cyklus.
Men vad tror ni? Är det positivt eller spökatreck?
T
Hur går det för er?
Skalade ägg till frukost och höll på att kräkas av den lukten. Tog ett test från clearblue som är starkare än vad alla de andra testen har varit. Rd7 i dag.
Ska man ha hoppet för att detta ska gå vägen? Eller ger dessa tester spökstreck?
Hur går det för er?
Skalade ägg till frukost och höll på att kräkas av den lukten. Tog ett test från clearblue som är starkare än vad alla de andra testen har varit. Rd7 i dag.
Ska man ha hoppet för att detta ska gå vägen? Eller ger dessa tester spökstreck?
Hallå hoppar in här jag med. Är på ruvar dag 2 idag. Igår satte vi in ett fryst embryo. Gjorde i oktober men blev tyvärr minus..
Hoppas verkligen att det går vägen denna gång. Har testdag 23/11
Både de här å förra embryot, är starkt, pigg å jättefint samt att de vill ut från sitt skal. Har en son som gjordes via ivf, blev till på andra försöket. Är sjukt nervös å är sååå svårt att inte tänka på de. Med sonen då testade jag på dag 12 hade inga symptom alls, samt att hela den graviditet mådde jag kalas bra.
Hur går det för er?
Det borde väl innebära att du isf är gravid i v 3+5?
jag skickar med två av mina CB, de är ?testa tidigt? och tagna i v 4+0 och 4+1. jag tyckte själv att testet blev mycket starkare på bara den dagen, men hcgs dubblar väl varannan eller var tredje dag så vissa dagar kanske det inte händer så mycket och sedan plötsligt slår det till. Om man tänker att mitt test är testa tidigt och den svagare av linjerna tagen två dagar senare än vad du är nu, så ser det betryggande ut! Jag är nu i v 33 :) lycka till!
Måste bara fråga.. när jag har doppat min RFSU test i urinet och sen dyker kontrollatrecket...är det när kontrollatrecket som man räknar ner minuterna? Jag tycker att strecket som visar positivt visas upp efter 2-3 min. Borde det inte dyka inom 1 min? Det ser helt blankt innan en minut eller jag bara flummig?
Måste bara fråga.. när jag har doppat min RFSU test i urinet och sen dyker kontrollatrecket...är det när kontrollatrecket som man räknar ner minuterna? Jag tycker att strecket som visar positivt visas upp efter 2-3 min. Borde det inte dyka inom 1 min? Det ser helt blankt innan en minut eller jag bara flummig?