Positivt eller spökatreck?
Hej jag fick likadan streck på min sticka idag. Är på ruvardag 4 idag med 5 dagars blastocyst. Eftersom min var svagt också så vet jag med säkerhet att det är ett
Hej jag fick likadan streck på min sticka idag. Är på ruvardag 4 idag med 5 dagars blastocyst. Eftersom min var svagt också så vet jag med säkerhet att det är ett
Jag har testdag den 20/11. Mitt test var svagare i dag. Blev så ledsen
Hur går det för er?
Skalade ägg till frukost och höll på att kräkas av den lukten. Tog ett test från clearblue som är starkare än vad alla de andra testen har varit. Rd7 i dag.
Ska man ha hoppet för att detta ska gå vägen? Eller ger dessa tester spökstreck?
Måste bara fråga.. när jag har doppat min RFSU test i urinet och sen dyker kontrollatrecket...är det när kontrollatrecket som man räknar ner minuterna? Jag tycker att strecket som visar positivt visas upp efter 2-3 min. Borde det inte dyka inom 1 min? Det ser helt blankt innan en minut eller jag bara flummig?
Tack för bilderna! Där ser man att det kan se olika ut med testerna. Glömde säga stort grattis till dig, så mysigt med en liten bebis. Jag har två cb paket, en digital och en vanlig som jag ska spara på tisdag nästa vecka som är min testdag.
Jo jag testade idag. Är på ruvardag 7.
Detta testet tog jag imorses.
Min kamera är inte det bästa så det ser ut som att det är spökkstreck. Jag klippte ut foto och den förstorade sig så att strecket blev suddigt. Den ser inte ut så i verkligenheten.
Jag vet jag är inte snäll mot mig själv när jag testar mig så mycket.
Ruvardag 9
Ruvardag 4
Rfsu
Ruvardag 9
Nu känner jag mig lugnare. Babyplan är ju testa tidigt då det är inte så konstigt att den ser starkare ut än Rfsu som inte är testa tidigt. Jag ser ialla fall stegring på babyplan än på Rfsu. Nu väntar jag tills på tisdag för att bli mer övertygad. Jag har mina cb tester sparat.
Jag känner mig lite illamående, lite mer ömma bröst, väldigt trött och inte mycket mensvärk som jag hade med dottern. Bara ibland gör lite ont men inget farligt.
Nu är det 3 dagar kvar!!! Hejja oss 🥰 Hoppas ni andra mår bra och att det mensen inte kommit.
Dagen före den officiella testdagen i dag.
De testerna jag haft har gett sent utslag och varit väldigt svaga så jag har varit så orolig. Men har läst att många har dåliga erfarenheter med dem så jag köpte två andra typer som gett väldigt fina streck.
Nu visar alla nästan lika starkt så jag börjar ha tron på att det kommer gå hela vägen
Tagit i dag RD 13 med morgonurin.
Ja, rfsu stiger långsamt, gick tillbaka och kollade och för mig var det i v 5+1 som testlinjen var precis lika stark som kontrollinjen, och i v 6+1 tog jag ett nytt och och var testlinjen mycket starkare än kontroll. Var lite av en testgalning där i början haha