• Anonym (Hoppas)

Positivt eller spökatreck?

Det är jättetidigt, ruvardag 4 av 5 dagars blastocyst. Insättning i naturlig cyklus.
    Men vad tror ni? Är det positivt eller spökatreck?

T

• Svar på tråden Positivt eller spökatreck?
  • Anonym (Hoppas)
    Juliii86 skrev 2024-11-11 20:37:49 följande:

Hej jag fick likadan streck på min sticka idag. Är på ruvardag 4 idag med 5 dagars blastocyst. Eftersom min var svagt också så vet jag med säkerhet att det är ett Plus

Åh så kul! Heja oss!!
  • Anonym (Hoppas)

Jag har testdag den 20/11. Mitt test var svagare i dag. Blev så ledsen Rynkar på näsan

• Anonym (Hoppas)
    Juliii86 skrev 2024-11-12 08:51:52 följande:
    Jag förstår din oro men ge inte upp än. Det kanske känns som det är svagare idag. Har du testat med samma märke? Mina babyplan tester tog slut så jag har ett annat märke och då kan det se ut som att det är svagare. Mitt känns svagare också på grund av att testet reagerar olika. Mitt streck på RFSU kom lite senare än på babyplan som kom tidigare.

Jag hoppas att jag inte har fel nu och att det blir starkare för dig! Jag håller tummarna♥️ Va inte ledsen än. Vi har ändå en vecka kvar tills det är BIM så det kan bli bättre.
    Åh nej,  mina babyplan var också slut så jag har testat med ett annat märke idag, det kanske är därför då?
    Men har väldigt mycket mensvärk, typ mer än vad jag brukar ha.

Vill bara veta om det tar sig eller inte, så otålmodig och tiden går såååå långsamt Tungan ute
  • Anonym (Hoppas)

Hur går det för er?

Skalade ägg till frukost och höll på att kräkas av den lukten. Tog ett test från clearblue som är starkare än vad alla de andra testen har varit. Rd7 i dag.
    Ska man ha hoppet för att detta ska gå vägen? Eller ger dessa tester spökstreck?

• Anonym (Hoppas)
    Sola13 skrev 2024-11-13 14:13:00 följande:

Det borde väl innebära att du isf är gravid i v 3+5? 

jag skickar med två av mina CB, de är ?testa tidigt? och tagna i v 4+0 och 4+1. jag tyckte själv att testet blev mycket starkare på bara den dagen, men hcgs dubblar väl varannan eller var tredje dag så vissa dagar kanske det inte händer så mycket och sedan plötsligt slår det till. Om man tänker att mitt test är testa tidigt och den svagare av linjerna tagen två dagar senare än vad du är nu, så ser det betryggande ut! Jag är nu i v 33 :) lycka till! 

Åh ja, det låter ju lovande då om dina såg sådana ut I den veckan. Blir der julbebis för er? Så mysigt Skäms
  • Anonym (Hoppas)

Dagen före den officiella testdagen i dag.
    De testerna jag haft har gett sent utslag och varit väldigt svaga så jag har varit så orolig. Men har läst att många har dåliga erfarenheter med dem så jag köpte två andra typer som gett väldigt fina streck.
    Nu visar alla nästan lika starkt så jag börjar ha tron på att det kommer gå hela vägen Skäms

Tagit i dag RD 13 med morgonurin. 

• Anonym (Hoppas)
    Juliii86 skrev 2024-11-19 10:13:50 följande:
    Åh vad roligt! Vad kul att se dig igen. Har tänkt på dig hur det har gått. Jag tycker dom ser jätte fina plus! Blir så glad för din skull.

Själv är min testdag idag och jag har också fått fina streck. Jag tycker Rfsu är riktig kassa. Den har gjort mig så osäker och visar inte starkare än kontrollstrecket. Alla andra visade bra.
    Åh grattis till dig också! Känner du några symptom än? 
    Har aldrig provat rfsu men har ju haft problem med en annan typ som inte skapat något annat än oro, kommer kasta de som är kvar av dem. 

Fick gravid 2-3 idag. Är det någon som vet när det slår över till 3+? Och vilken vecka är man i egentligen? 
Svar på tråden Positivt eller spökatreck?