• NassaNisse

BIM december

nannylovisa skrev 2024-12-29 17:06:57 följande:

Här blev det tyvärr ett missfall? Plussade ju på julafton men igår började jag blöda och idag var testet negativt 😔 Nya tag! Några av oss kanske ses i januari-tråden

beklagar ❤️ 

• NassaNisse

Här äl+13 inte tagit test idag 
    men haft lite menskänningar sen igår, så snart kommer väl tanten, det är väl som det är, bara ta nya tag sen! 😁

• NassaNisse
    Zozoi skrev 2024-12-30 18:11:33 följande:

Någon mer som testat idag? Hur går det för er andra? 😊

Höll mig inte till mitt eget löfte och testa ändå, nu på kvällen dock 😂 äl+13 negativt och ingen mens i sikte här men känns väldigt kört för mig :p 
    för dig då? 
  • NassaNisse
    Zozoi skrev 2024-12-30 18:48:00 följande:
    Jag testade imorse och tyckte att jag skymtade något extremt svagt, om det ens fanns där. Eventuellt spök.

Ingen mens än här heller men har svårt att hålla hoppet uppe. Det känns ju som gravtestet hade visat tydligt plus idag om det skulle vara något 💔
    Spännande! hoppas du får ett plus i morgon! Du får uppdatera hur det går 🥰
  • NassaNisse
    Anonym (E) skrev 2024-12-30 19:38:34 följande:
    Jag tog ett test imorse, hade bara digitalt kvar hemma. o det var negativ? man blir så besviken😔 har ändå haft ett hopp om kaaanske för har/känner mig annorlunda denna cykeln. Har haft molvärk under dagen och tänkte flera gånger att nu kommer mensen men icke. Inte haft såhär lång cykel på flera månader. Sist va augusti tror jag. Har inte varit dålig i magen som jag brukar bli innan/under mens, haft extremt ont i brösten och mina ådror syns tydligare, är inte så extremt nere jag annars kan bli(förutom imorse när jag kände mig så dum som trodde något)😭
    Men får se om mensen väljer att komma ikväll eller inatt annars tar jag ett test imorgon bitti igen❤️
    vilken dag är du? Jag upplever samma som du! Min längsta cykel någonsin på 27 dagar! Helt blanka test och bom i morgon :/ 
  • NassaNisse
    NassaNisse skrev 2024-12-30 19:44:23 följande:
    vilken dag är du? Jag upplever samma som du! Min längsta cykel någonsin på 27 dagar! Helt blanka test och bom i morgon :/ 
    37 * 37 dagar ska det stå! 
  • NassaNisse
    Anonym (E) skrev 2024-12-30 19:49:49 följande:

Är på dag 28 så har BIM idag. Har haft cykel på 35/37 dem månaderna jag testade rosenrot för min ägglossning blev senare av det. men har oxå haft 29 någon gång och sista tiden har jag 26 dagar. 

man blir så mind fucked 🤪 vill bara veta och jag försöker att inte tänka på de för mycket men guuuud vad jag övertänker och tänk om osv? 
    Ska mensen komma kan den fan komma nu så man kan börja ny cykel 😂

hur lång cykel brukar du normalt ha?

Jag håller med dig! Man blir knäpp i huvet! Visa bara ett plus eller så får tanten bara gärna komma så man slipper gå och bli snurrig i skallen! 😂

min har legat på mellan 27 och 29 dagar det senaste halvåret förutom november månad då jag fick en kemisk. Så jag har ingen aning om det är den som knasar i denna cykel. Fick min ägglossningapeak senare denna cykel så därav den långa tiden. 
  • NassaNisse
    Anonym (E) skrev 2024-12-30 20:02:51 följande:
    Ja men eller hur!! så frustrerande!!

ah vad jobbigt med kemisk😔 kanske att de gör något som påverkar denna cykeln oxå❤️
    har ni försökt länge? Har du barn sen innan?

Jag ?hoppas? väl att det kanske är det så det inte är någonting annat som spökar i min kropp 
    detta är vårt 9:e försök varav 3:e med ägglossningsstickor. jag har en flicka på 10 år sen innan sambon har inget så det är vårt första gemensamma. 

ni då? ❤️

• NassaNisse
    Anonym (E) skrev 2024-12-30 20:13:09 följande:
    Ja det tar på en när man försöker månad efter månad😔 detta är vårt 15:e försöka, vi har inga barn sen tidigar. har kört med ägglossning test i kanske 9 månader och även tempat i 6 av dem. Men la av med det för vill ta bort lite av ?stressen? som jag fick av det när man månad eller månad ändå fick sen mens 💔
    det är så psykiskt påfrestande och det känns som jag har massor nära runt mig som blir gravida och jag är så rädd att de är något fel på oss. Vi har sökt efter hjälp men de finns inga tider 😔

Hur gamla är ni? 

jag förstår den psykiska påfrestningen. Den är brutal till slut :( och när man själva vill så gärna så tycker jag man ser andra runt omkring ännu mera och får samma tankar som du! 

skickar massor med baby dust och styrkekramar! och skönt att ni ändå sökt hjälp! Den kommer ❤️ eran tur snart! 

• NassaNisse
    Zozoi skrev 2024-12-30 21:09:13 följande:

Massa kramar till er alla som försöker! 🥺

I vår situation när vi försökt över ett år nu med ett syskon så är det extra tufft när ingen runt omkring en vet om. Man får ofta frågor av nära eller av kollegor som frågar om man inte ska skaffa ett syskon. Jo, det är vår önskan. Men det är inte alltid bara att fixa ett syskon. Jag blir lika ledsen varje gång.

Jag har ändå valt det själv att inte dela med mig, för jag orkar inte. Därför tycker jag att forum som detta känns som en extra tröst och trygghet för man är anonym men man kan ändå dela med sig av sin resa och känslor, så fint ändå.

Massa kramar till dig också ❤️ 
    du är inte ensam. Vi är inte ensamma. 
    vi har inte heller delat med oss att vi försöker med ett barn. vill så gärna ge familjen och oss ett litet liv! 
  • NassaNisse

äl+14 kom mensen 
    Ja, det var lång väntan för mig 
    bara ta nya tag 🌸 jag Hoppas ni andra får ett plus på årets sista dag ❤️

• NassaNisse
    Zozoi skrev 2024-12-31 09:03:46 följande:

Vet inte hur bildkvalitén ser ut för er, men jag ser ett andra svagt streck. Ser ni det också? 😳
    Jaadå jag tycker jag skymtar ett streck! 🥰 va fantastiskt! Grattis!! Har du känt av nånting? 
  • NassaNisse
    hoppas å längtar skrev 2025-01-01 19:04:02 följande:

Jag plussade på bim som va 14/12 men slutade i kemisk graviditet. Hade som mensvärk i 3 dagar men blödde i 5.

Ni som varit med om liknande, när kom eran äl igång igen? Har cb äl digital som jag testat varannan dag men ingen smiley än.

Min ägglossning kom månaden senare men den var ca 7-9 dagar senare än vad jag brukar ha. Fick glad gubbe på cb digitalt och trodde nu jäklar så mös vi. 

en vecka senare började jag få lite ägglossningkänningar och mycket flytningar liknande äggvita och testa med cb digitalt igen och fick även då glad gubbe. Vad jag läst om och googlat mig till är det rätt vanligt efter kemisk :) men har även läst om dom som plussat då direkt månaden senare så kör på 🥰🥰

Svar på tråden BIM december