BIM december
detta va på em idag jag tog det
ska ta i morgon bitti med morgonurin och hoppas !
jag som skrev igår kväll om att det kändes kört. Trodde jag var på ÄL +15 idag men kanske hade ÄL senare. Strecket är Såå svagt så vet inte om det kommer synas när jag laddar upp bilden här men. har testat med dessa test flera dagar i rad nu och det har aldrig funnits ens en tillstymmelse till skugga innan så jag känner mig helt säker på att det här är ett streck 😭❤️ På självaste julafton dessutom!
Här var det neg i morse :/
jag med, men men jag tror jag är äl+7/8
jag känner mig sååå svullen över magen, ser ut som jag är gravid i v 10. väldigt spänd. har faktiskt mått rätt illa på kvällen i några dagar och ömmar och molar i brösten till och från. Och molande i magen. om det bara är innan mens besvär vet jag inte. inte mått såhär innan mens iaf 😂
Grattis till plussen 🥰 vilken julaftons start!!
Stooooet grattis! 🥰
vilken dag efter äl plussa du? :)
Tog ett test imorse, som var helt blankt. Dock så visar appen att jag inte har BIM förrän 30/12 och jag har inga testa tidigt tester hemma. Så kanske för tidigt. Men ändå blir man ledsen när det enda man vill är att få sitt efterlängtade plus 😢
Ni som har BIM i närheten av mig, har ni börjat testa än eller avvaktar ni?
Grattis till allas plus!! 🥰
även nu på morgonen väldigt negativt För mig. Bim 31/12 och nu tänker jag inte testa mer utan vänta på mensen.
den här månaden har känts helt kass. Senare ägglossning betyder en cykel för mig på 37 dagar! Har aldrig haft så lång utan min har legat regelbundet på 27-29 dagar sen jag sluta med preventinmedel. Jag hoppas det har att göra med den kemiska graviditeten föregående månad och inte nått annat
jag känner hopplösheten i mitt hjärta.
jag hoppas på plus till er som är kvar här inne 🥰