BIM december
Ser ni eller är jag helt knäpp? Tog test igår som var helt vita utan tillstymmelse till streck. Nu dessa..
Ska ta nya om några timmar, men visst finns där något? Syns mest på det nedersta?
Ser ni eller är jag helt knäpp? Tog test igår som var helt vita utan tillstymmelse till streck. Nu dessa..
Ska ta nya om några timmar, men visst finns där något? Syns mest på det nedersta?
DET VAR INGA SPÖK!! 😭😭 ÄL+8! ÅHH ❤️❤️❤️❤️❤️
Känner mig lite kluven femte månaden med försök och första månaden jag tempar... förstår mig inte på det här med temp och se på diagram osv..tycker nästan det stressar mer och dessutom tyder dem på ingen ägglossning, fast i ena appen står det att ägglossning skett. Så förvirrande! Mensen är beräknad om fem dagar. Tappen är helt stängd sen igår så egentligen borde diagram visat på ägglossning. Jaja får väl bara vänta in och vänta tills det är min tur 🙁. En app som säger äl+8 och de andra två appar säger ingen ägglossning skett.
Tjejer är det inte mycket att stiga från 36.79 till 37.39 på en natt? 🤔
Tjejer är det inte mycket att stiga från 36.79 till 37.39 på en natt? 🤔
God jul!
Grattis till alla som plussat! :)
Själv är mitt negativt, men om jag har haft senare ägglossning så misstänker jag i slutet på året. Kanske finns det fortfarande lite hopp om att plussa på min födelsedag, annars är det bara att ta nya tag nästa månad. Vet inte ens om jag haft ägglossning pga diagram förvirring.
Men hoppas alla får en superfin dag! :)
I morgon på min 33 åringa födelsedag har jag beslutat mig för att ta ett graviditetstest. Var inne på apoteket idag och köpte ett digitalt testa tidigt.
Brösten brukar alltid bli mindre ömma någon dag innan min mens, den minskade också typ i två dagar och igår kom det tillbaka med full kraft och i dag ökade tempen igen efter en dipp igår (men ändå över coverline). Haft lite smått mensvärk och tänkt att mensen ska komma, men smärtan brukar öka för varje dag som går. Men nu är det samma mensvärk som sitter i.. typ bara lite lätt smärta.
Mina vårtgårdar brukar bli lite svullna innan mens men det lade sig men nu idag sa det bara puff igen och dem har blivit enorma samtidigt som ådrorna är så tydliga och har t.o.m. fått bristning under brösten och dem känns fylligare.
Jag tror att min äl var den 17 december. Alltså äl+11 idag och dag 35 i menscykeln idag.
Men i vanlig ordning vill jag inte hoppas allt för mycket på ett plus. Vill inte bli besviken på min dag, men sen samtidigt om det är ett plus så hade det varit en fantastisk födelsedagspresent :)
Vill hälsa alla ett gott nytt år. 🥂
Ingen mens i sikte för min del. CD 38 idag. Igår när jag kollade tappen så fick jag typ en prick rosa, men helt borta igen.
Alla symtom på svullna och ömma bröst samt lätt molnande mensvärk är helt borta. Testade negativt den 29 decemeber. Vet inte om jag ska avstå från alkohol idag eller vad. Känner mig lite kluven. Vad hade ni gjort?
Jag firar tyvärr in det nya året med kraftig mens och smärtor. Det kom som en raket nu på kvällen. Nya tag i år 2025 och hoppar in i januari tråden.