• Nanathalie

BIM december

TrueResolution skrev 2024-12-18 10:20:23 följande:

Kunde inte hålla mig när testen stirrade på mig imorse. ÄL +7/8 bara och negativ sticka imorse. Tidigt som attan men ändå blir man lite nedslagen ändå, när ska man lära sig 😂

Äsch, jag är likadan. Man testar för att det är spännande och man hoppas ju att nu händer det äntligen. Vi kör på imorgon också, då kanske det vänt!
  • Nanathalie
    NadjaF skrev 2024-12-18 11:30:42 följande:
    Men så sjukr! Tog test nu och vet inte om jag är knäpp men ser en sååån super super svag skugga omöjlig å få på bild😂
    Ser positivt ut enligt mig trots dålig kvalitet 😁
  • Nanathalie
    NadjaF skrev 2024-12-18 15:43:03 följande:
    Åh blir så fundersam får testa i morgon med🙈
    Ja gör så! Jag testade som sagt negativt idag så jag fortsätter jag med under resten av veckan.😅
  • Nanathalie

Ser ni eller är jag helt knäpp? Tog test igår som var helt vita utan tillstymmelse till streck. Nu dessa..

Ska ta nya om några timmar, men visst finns där något? Syns mest på det nedersta?

• Nanathalie
    mothertotwo skrev 2024-12-19 11:47:50 följande:
    Tyvärr, fick kolla både på datorn och på mobilen. Men ser ingenting ännu. Men du, vänta några dagar. :) 
    Fan! Det syns verkligen framför mig! Får hoppas det blir synligare så jag kan lägga upp det här igen 😆
  • Nanathalie
    mothertotwo skrev 2024-12-19 14:15:38 följande:
    Amen lägg av HjärtaHjärta STOOOORT GRATTIS 🎊 Tomte
    Tack snälla jag fattar det inte ❤️❤️❤️❤️ finaste julklappen någonsin ❤️❤️
  • Nanathalie
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-19 17:31:11 följande:

Ni som plussat, vad har ni för gravid symptom? 🥰

- Sjuka drömmar. Alltså sjuka med 0 logik. Vi har skrattat högt åt dem här hemma.
    - Ont i ländryggen deluxe. 
    - Minskad aptit och saker smakar inte riktigt som de brukar.
    - Rapar hela tiden, och är gasig (är aldrig det annars)
    - Ökad mängd flytningar, alltså mycket.
    - Molvärk I livmodern, det har liksom känts annorlunda där inne. 
    - Trött.

Det var nog dem 😅
  • Nanathalie
    nannylovisa skrev 2024-12-20 08:10:56 följande:

Hej tjejer! 

Hoppar in här 😉 Är på ÄL +11 idag, bim imorgon (har ganska kort lutealfas).

Kunde inte testa imorse men det var helt blankt igår på ÄL +10 🥲 Mådde dock Såå illa igår kväll, fick kväljningar av middagen som jag själv lagat haha. Kör Natural Cycles och min temp är ovanligt hög o jämn så det bådar gott. Men kroppen har lurat mig förr så jag litar aldrig på tidiga symtom längre 😂  

förra månaden hade jag en kemisk graviditet så den här cykeln har varit lite knas, hade inte ÄL förens på cd 24 så om det inte tar sig nu så har det varit en lååång väntan på nästa cykel? 

Hej!
    Min temp var också väldigt jämn denna månad och det resulterade i ett plus. Föregående månader har den hoppat runt som en berg och dalbana.😁  Håller tummarna!
  • Nanathalie
    Anonym (janey) skrev 2024-12-24 12:53:44 följande:
    Hörrni behöver er åsikt hahah. Så har ju slut på grav test men hittade ett ÄL test. Tog det och det är ju relativt starkt streck? Har pms och min mens är en vecka sen??
    Hej!
    När jag fick mitt plus på äl+8 var mitt ältest negativt. På äl+10 var det knallpositivt! 

• Nanathalie
    Anonym (Hoppaspånr3) skrev 2024-12-28 09:47:02 följande:

Jag har plusat på julafton, men har fortsatt tagit tester (easyhome) men tycker inte det blir så mycket starkare. Har ett digitalt som jag ska ta imorgon, men ska jag vara orolig? Senaste var missfall I november och är rädd för samma igen

❤️?????

Ta ett digitalt eller ett cb early/plus.

Jag ser en ökning, mitt ser ut såhär på äl+17 från easy at home. Tycker dem är svåra att se ökning på faktiskt! Cb är dock klockrent. Skickar med en bild på dagens cb också. 

Svar på tråden BIM december