BIM december
Kunde inte hålla mig när testen stirrade på mig imorse. ÄL +7/8 bara och negativ sticka imorse. Tidigt som attan men ändå blir man lite nedslagen ändå, när ska man lära sig 😂
Kunde inte hålla mig när testen stirrade på mig imorse. ÄL +7/8 bara och negativ sticka imorse. Tidigt som attan men ändå blir man lite nedslagen ändå, när ska man lära sig 😂
Ser ni eller är jag helt knäpp? Tog test igår som var helt vita utan tillstymmelse till streck. Nu dessa..
Ska ta nya om några timmar, men visst finns där något? Syns mest på det nedersta?
DET VAR INGA SPÖK!! 😭😭 ÄL+8! ÅHH ❤️❤️❤️❤️❤️
Tack för alla grattis jag är helt överlycklig ❤️❤️❤️
Ni som plussat, vad har ni för gravid symptom? 🥰
Hej tjejer!
Hoppar in här 😉 Är på ÄL +11 idag, bim imorgon (har ganska kort lutealfas).
Kunde inte testa imorse men det var helt blankt igår på ÄL +10 🥲 Mådde dock Såå illa igår kväll, fick kväljningar av middagen som jag själv lagat haha. Kör Natural Cycles och min temp är ovanligt hög o jämn så det bådar gott. Men kroppen har lurat mig förr så jag litar aldrig på tidiga symtom längre 😂
förra månaden hade jag en kemisk graviditet så den här cykeln har varit lite knas, hade inte ÄL förens på cd 24 så om det inte tar sig nu så har det varit en lååång väntan på nästa cykel?
Jag har plusat på julafton, men har fortsatt tagit tester (easyhome) men tycker inte det blir så mycket starkare. Har ett digitalt som jag ska ta imorgon, men ska jag vara orolig? Senaste var missfall I november och är rädd för samma igen
❤️?????