BIM december
Efter mitt svaga streck på en sticka igår kväll så kunde jag inte hålla mig utan gjorde ett digitalt nu på morgonen. Jag är gravid 😭😍
Jag ser absolut ett svagt andra streck, spännande! 🤩
DET VAR INGA SPÖK!! 😭😭 ÄL+8! ÅHH ❤️❤️❤️❤️❤️
Ni som plussat, vad har ni för gravid symptom? 🥰
Ni som är pålästa och har mycket koll kring ägglossning, jag är lite förvirrad kring hur man ska tänka 🙈 Jag fick fast gubbe på cb lila ägglossningstester i söndags. Räknar man ägglossningsdagen som söndagen då eller hur räknar man? Tänker mest på vilken dag jag är på nu enligt ÄL+.
Kan någon av er här göra mig lite klokare?
Så, jag kunde ju så klart inte hålla mig tills imorgon. Trots att jag vet att jag oftast inte brukar få något positivt förens ÄL+10. ... tycker mig ana något, någon annan som ser något?
Gjorde den även till svartvitt
Lägger in båda testerna. Gårdagens testerna är överst och dagens det undre.
Tog ett första test imorse, vi åker iväg idag och kommer hem på onsdag igen så blir en lång väntan nu till att testa igen. Både jag och sambon kan ana något men vågar inte riktigt tro på det än. Har Bim någon gång runt 22-24 december.
Kan ni se något? (Ursäkta småskitigt handfat 🙈)
Jag vet, man ska in läsa av testen efter "tiden"... men såhär såg det ut när jag kom hem 🙈
Morgonens test ÄL +9. Tror jag ska försöka hålla mig till tisdag med nästa test och då ta någon veckoindikator istället så att man får mer svart på vitt OM det är något eller inte.