• Anonym (Förnedrande)

Slicka sin partner i prutten.

Är det normalt att ägna sig åt rimning i en relation? Att man alltså slickar sin partner i prutten?.. 

Är det inte väldigt kränkande mot personen som gör detta? Varför skulle man ens vilja bli slickad i prutten om man inte skulle vilja plåga sin partner.  

• Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.
  • Tukt
    Anonym (Njä) skrev 2024-11-09 07:39:43 följande:

Så sex och lågbetalda jobb som sliter på kroppen behöver inte vara jämställt? Dvs när kvinnor inte vill att det ska vara jämställt.

Men chefsjobb, ledningsposter och andra saker som är mer önskvärda av kvinnor ska vara det?

Nu pratar vi sex. Och det är skillnad på "jämställt" och "jämställdhet".
  • Anonym (Njä)
    Tukt skrev 2024-11-09 09:39:56 följande:
    Nu pratar vi sex. Och det är skillnad på "jämställt" och "jämställdhet".
    Så per definition är mäns rövar äckligare än kvinnors?
  • Anonym (Jäkligt olika)
    Anonym (Njä) skrev 2024-11-09 09:41:20 följande:
    Ja. Kvinnors rövar är med ett fåtal undantag inte något äckligt utan något sexigt. Mäns rövar är äckliga och bara som ett slags avlopp, något de bajsar med, något som skall vara helt osexuellt. Medan våra har dels den funktionen men är även ett sexuellt attribut. 
  • Tukt
    Nej, inte i sak. Men kanske i den individuella upplevelsen.
    .
  • Anonym (ejTS)
    Anonym (Jäkligt olika) skrev 2024-11-09 09:57:33 följande:
    Ja. Kvinnors rövar är med ett fåtal undantag inte något äckligt utan något sexigt. Mäns rövar är äckliga och bara som ett slags avlopp, något de bajsar med, något som skall vara helt osexuellt. Medan våra har dels den funktionen men är även ett sexuellt attribut. 
    Ja. Sant. Kvinnors är mest design och ibland funktion. Mäns röv har bara en funktion. 
  • Anonym (Njä)
    Anonym (Jäkligt olika) skrev 2024-11-09 09:57:33 följande:
    Jag håller med, kvinnors rövar är sexigare än mäns, det tycker nog dom flesta. Men det är så spännande att det inte är i linje med att vi är lika, har samma förutsättningar etc. För det är vi inte och det har vi inte.

Män kommer inte säga att kvinnor har sexiga rövar öppet, men dom kommer tänka det och säga det i mindre sammanhang. Ni får helt enkelt stå ut med att vara en aning objektifierade.
  • Anonym (Njä)
    Tukt skrev 2024-11-09 10:43:27 följande:
    Nej, inte i sak. Men kanske i den individuella upplevelsen.
    .
    Det var den halaste omskrivningen jag läst. Jag har sett att du diskuterar jämställdhet och propagerar för orättvisor mellan könen. Helt plötsligt går det bra eftersom det inte är det i sak, men kanske i den individuella upplevelsen.

Bli politiker!
  • Tukt
    Anonym (Njä) skrev 2024-11-09 11:32:29 följande:
    Det var den halaste omskrivningen jag läst. Jag har sett att du diskuterar jämställdhet och propagerar för orättvisor mellan könen. Helt plötsligt går det bra eftersom det inte är det i sak, men kanske i den individuella upplevelsen.

Bli politiker!
    Vet inte vad det är som är svårt att förstå? Det är skillnad på jämställdhet och jämställt. 
    Jämställdhet handlar om könens lika värde. Att något är jämställt kan vara allt från längdmått till hushållsgöromål. 
    Och jag har aldrig någonsin propagerat för orättvisor mellan könen. Det är i så fall din tolkning.
    .
  • Cartents

Normalt och normalt kan jag inte svara på men skönt är det i alla fall!

Sedan så tycker jag inte att det är förnedrade, varken att slicka eller bli slickad. Dom som gillar det tycker nog att det är upphetsande just för att det är lite förbjudet och snuskigt, mig inräknad.

• Anonym (baktanken)
    Per definition är de det för att en stor andel män suger på hygien.

Exempli gratia

"Ryan, a man in Manitoba, says he made it well into his 20s while only wiping twice. No more, no fewer. Just a swipe and another swipe. ?I guess my mom didn?t give me good wiping lessons or something,? he says. ?It was ?wipe twice and you?re done,? never ?wipe until you?re clean.?

Under the impression that this was the norm for all humankind, Ryan spent 20 years living with skid marks and planning his poops around showers. ?After two wipes, the thought of wiping more was never really a consideration,? he says. ?It just seemed like the norm to me. Skid marks were a part of life, and I?d clean it in the bath or shower. I assumed this was normal from television and why people changed their underwear daily.?

Och sen de håriga:

"As one hairy guy put it, cleaning up post?no.2 is like ?wiping peanut butter out of a shag carpet.?

Hade du själv gärna slickat dessa?

medium.com/mel-magazine/what-its-like-to-be-a-guy-who-doesn-t-clean-his-ass-92136c12ec0
  • Anonym (Man34)

Älskar att slicka min sambos anal. Hennes är helt perfekt för tungan att göra med. Blir otroligt kåt av att hålla på o pilla o slicka där. 

• Anonym (Maria)
    Anonym (Man34) skrev 2024-11-10 01:10:33 följande:

Älskar att slicka min sambos anal. Hennes är helt perfekt för tungan att göra med. Blir otroligt kåt av att hålla på o pilla o slicka där. 

Vad med det är det som gör dig kåt? Att hennes är fin, att hon njuter, en tanke på vad som kommer efter?
  • Anonym (Tjej)

Nej bara taken gör mig äcklad 

• Anonym (U)
    Anonym (Jäkligt olika) skrev 2024-11-08 19:22:10 följande:

Kan vi snälla sluta skriva om "slicka prutten" som det vore något könsneutralt och samma sak oavsett vem som gör det på vem?

Det är två helt olika saker om han gör det på dig eller du på honom. Om han gör det på dig är det något fint, romantiskt och väldigt mysigt. Du på honom och det är förnedrande, porrskadat och helt disgusting!

Så det behöver specificeras vem som gör det på vem för det är helt olika saker.

Det är din åsikt, men inte min. Jag tycker det är lika äckligt oavsett vilket könet rumpan tillhör. Analen är inte mer eller mindre sexuell för något av könen, i mitt tycke.
  • Tobben

Flera tjejer som jag träffat har haft en väldigt inbjudande rumpa. Så inbjudande att jag inte kunnat låta bli att slicka även rumpan när jag ändå varit i de trakterna med tungan.

Alla inblandade har uppskattat det och det har nästan alltid lett till mer.

• Anonym (M)

Det är normalt även om det inte är norm. Det är varken kränkande eller plågande, och självklart görs det bara på personer som vill det.

• Gaskarl
    Anonym (ejTS) skrev 2024-11-09 10:50:49 följande:
    Ja. Sant. Kvinnors är mest design och ibland funktion. Mäns röv har bara en funktion. 
    Hahahaha...Så bra.Skrattande
  • Anonym (Kvinna)

Sååå skönt och upphetsande att bli slickad där Hjärta

• Anonym (Like it)

Jag älskar att göra det, både för att det är "förbjudet" samt att min sambo fullkomligt älskar det..se sin kvinna njuta är ju bara det bästa

• Anonym (Man34)
    Anonym (Maria) skrev 2024-11-10 10:37:53 följande:
    Vad med det är det som gör dig kåt? Att hennes är fin, att hon njuter, en tanke på vad som kommer efter?
    Ja exakt, tycker den är sexig och jag vet att hon njuter. Ibland har vi analsex och då triggar den tanken mig. 
Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.