• Anonym (Förnedrande)

Slicka sin partner i prutten.

Är det normalt att ägna sig åt rimning i en relation? Att man alltså slickar sin partner i prutten?.. 

Är det inte väldigt kränkande mot personen som gör detta? Varför skulle man ens vilja bli slickad i prutten om man inte skulle vilja plåga sin partner.  

• Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.
  • Anonym (567)

Riktigt sjukt och äckligt att hålla på med detta. 

• Anonym (Maria)
    Anonym (Förnedrande) skrev 2024-11-08 18:33:14 följande:
    Gå du igång på att förnedra då eller har har missat att detta är typ härligt eller varför gör man det? Tar emot alltså 
    För att det är skönt och jag känner mig omhändertagen. Men det är ju lite speciellt och mannen måste i så fall ta initiativet. 

Nej jag går inte igång på att förnedra och om mannen upplevde det som förnedrande så skulle jag inte vilja ha det. Det scenariet hade varit avtändande för mig.

Men det finns säkert också de som tycker det känns förnedrande och går igång på det av den anledningen.
  • Anonym (Jäkligt olika)

Kan vi snälla sluta skriva om "slicka prutten" som det vore något könsneutralt och samma sak oavsett vem som gör det på vem?

Det är två helt olika saker om han gör det på dig eller du på honom. Om han gör det på dig är det något fint, romantiskt och väldigt mysigt. Du på honom och det är förnedrande, porrskadat och helt disgusting!

Så det behöver specificeras vem som gör det på vem för det är helt olika saker.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Jäkligt olika) skrev 2024-11-08 19:22:10 följande:

Kan vi snälla sluta skriva om "slicka prutten" som det vore något könsneutralt och samma sak oavsett vem som gör det på vem?

Det är två helt olika saker om han gör det på dig eller du på honom. Om han gör det på dig är det något fint, romantiskt och väldigt mysigt. Du på honom och det är förnedrande, porrskadat och helt disgusting!

Så det behöver specificeras vem som gör det på vem för det är helt olika saker.

Vadå olika? Det är samma sak? Varför ska handlingar på kvinnor målas upp som fint vackert o normalt o på män som nått äckligt fult o förbjudet? Det är tunga i röven oavsett vem som är vem. 
  • Anonym (Jäkligt olika)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-08 20:59:58 följande:
    Vadå olika? Det är samma sak? Varför ska handlingar på kvinnor målas upp som fint vackert o normalt o på män som nått äckligt fult o förbjudet? Det är tunga i röven oavsett vem som är vem. 
    Så jäkla äckligt att jämföra så :( Nej det är INTE samma sak.
  • Anonym (Sara)

Prutten? Oj ha ha. Nä, nu bara måste jag veta hur gammal du är ts. Aldrig tidigare hört det ?ordet? men det låter som något ett litet barn skulle säga?. 

• Anonym (Förnedrande)
    Anonym (Sara) skrev 2024-11-08 22:54:52 följande:

Prutten? Oj ha ha. Nä, nu bara måste jag veta hur gammal du är ts. Aldrig tidigare hört det ?ordet? men det låter som något ett litet barn skulle säga?. 

kanske är dialektalt då, där jag bor säger alla detta. Prutten för rövhål. typ att någon skulle säga att man tar bruden i prutten 
  • Tukt
    Anonym (Jäkligt olika) skrev 2024-11-08 22:37:21 följande:
    Så jäkla äckligt att jämföra så :( Nej det är INTE samma sak.
    Nej, det är inte olika. Men du upplever det som att det är olika. Och det r helt okej att känna så. Men ta det inte förfakta.
  • Anonym (Jäkligt olika)
    Tukt skrev 2024-11-08 23:12:35 följande:
    Nej, det är inte olika. Men du upplever det som att det är olika. Och det r helt okej att känna så. Men ta det inte förfakta.
    Jag tror det här är den egentliga orsaken till att många av oss är negativa till stimulering där, det är för att det kan vändas mot oss, och så  kan man hamna i ett läge där man känner sig nästan tvingad till äckligheter kring mannens äckliga...alltså fyfan. Återigen, det är helt olika saker. Vi drar oss från att fråga efter detta just på grund av den risken utan ofta bara sitter över och hoppas att han skall byta ställe, kanske rör oss så att han hamnar där men det går inte fråga efter det  bara hoppas att det händer och att han inte försöker vända det mot en någon gång :( . 

Allt måste inte vara så jämställt hela tiden, särskilt inte detta :(  
Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.