• Anonym (Förnedrande)

Slicka sin partner i prutten.

Är det normalt att ägna sig åt rimning i en relation? Att man alltså slickar sin partner i prutten?.. 

Är det inte väldigt kränkande mot personen som gör detta? Varför skulle man ens vilja bli slickad i prutten om man inte skulle vilja plåga sin partner.  

• Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.
  • Anonym (Njä)
    Anonym (Jäkligt olika) skrev 2024-11-08 23:26:23 följande:
    Jag tror det här är den egentliga orsaken till att många av oss är negativa till stimulering där, det är för att det kan vändas mot oss, och så  kan man hamna i ett läge där man känner sig nästan tvingad till äckligheter kring mannens äckliga...alltså fyfan. Återigen, det är helt olika saker. Vi drar oss från att fråga efter detta just på grund av den risken utan ofta bara sitter över och hoppas att han skall byta ställe, kanske rör oss så att han hamnar där men det går inte fråga efter det  bara hoppas att det händer och att han inte försöker vända det mot en någon gång :( . 

Allt måste inte vara så jämställt hela tiden, särskilt inte detta :(  
    Så slicka i någons stjärt går bara åt ena hållet? Vart finns den där jämställdheten när man behöver den?
  • Anonym (Gött)
    Anonym (Förnedrande) skrev 2024-11-08 12:33:26 följande:
    Slicka sin partner i prutten.

Är det normalt att ägna sig åt rimning i en relation? Att man alltså slickar sin partner i prutten?.. 

Är det inte väldigt kränkande mot personen som gör detta? Varför skulle man ens vilja bli slickad i prutten om man inte skulle vilja plåga sin partner.  

Gött att virvla runt tungsn i pruppen 
  • Tukt
    Jag tror det här är den egentliga orsaken till att många av oss är negativa till stimulering där, det är för att det kan vändas mot oss, och så  kan man hamna i ett läge där man känner sig nästan tvingad till äckligheter kring mannens äckliga...alltså fyfan. Återigen, det är helt olika saker. Vi drar oss från att fråga efter detta just på grund av den risken utan ofta bara sitter över och hoppas att han skall byta ställe, kanske rör oss så att han hamnar där men det går inte fråga efter det  bara hoppas att det händer och att han inte försöker vända det mot en någon gång :( . 

Jag kan hålla med om att sex inte behöver vara jämställt. Men just därför kanske man inte bör utgå i från att allt måste göras lika, utan mer göra saker för varandra utifrån vad en själv gillar.
    Men det viktiga är att göra skillnad på känslor och jämställt. Vi har alla rätt till våra upplevelser och känslor. Men det betyder inte per automatik att det är sant.
    .
  • Anonym (Man)

Så ditt dajmkyss är såå mycket fräschare än hans?
    Tänk om jag skulle tycka lika om min goda och fräscha kuk mot min partners äckliga mutta? 
  • Anonym (Jäkligt olika)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-08 23:39:03 följande:
    Tänk om jag skulle tycka lika om min goda och fräscha kuk mot min partners äckliga mutta? 
    Ja. Sluta vara så porrskadad och inse att mannens stjärt enbart är något han bajsar med inget annat. Det är inget sexuellt attribut som hos oss.  Mannens är helt osexig och äcklig.
  • Anonym (Nickedocka)

Nej tack, slicka svettiga håriga mansrövar är inget för mej! Sex ska inte va ofräscht. 🤮

• Anonym (Maria)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-08 23:39:03 följande:
    Det har du all rätt att tycka.Då ska du självklart inte göra det.
  • Anonym (Njä)
    Tukt skrev 2024-11-08 23:38:46 följande:
    Jag kan hålla med om att sex inte behöver vara jämställt.

Så sex och lågbetalda jobb som sliter på kroppen behöver inte vara jämställt? Dvs när kvinnor inte vill att det ska vara jämställt.

Men chefsjobb, ledningsposter och andra saker som är mer önskvärda av kvinnor ska vara det?

• SannnaB

Jag tycker om att slicka min älskare där för jag själv tycker det är så skönt att bli slickad där.

• Anonym (ejTS)

Om jag har henne på alla fyra framför mig och jag ger henne oralt så ger jag mig an hennes analhål också. Det gör jag så gärna. Hon verkar gilla det. Det handlar om att jag vill ta del av hela henne för jag älskar henne. Tro det eller ej men så är det. Jag däremot gillar inte att ha henne därbak. Varför vet jag inte.

Ämnet i den här tråden är svår att diskutera. Den visar bara att det finns lika många tyckanden som det finns människor. Det är som att säga "Jag fattar inte att folk kan lyssna på Lasse Stefanz!!". Vad man får ta del av är människors olika argument för eller emot. Jag är emot klander. 

Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.