Inlägg från: Anonym (ejTS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ejTS)

Slicka sin partner i prutten.

Det kan väl bli så. Ett par vill ägna sig åt lite mer kinky nöjen? Nån av dem kanske gillar känslan och bli kåt av det - extra mycket.
    Kan väl likställas med anala samlag för vissa. 

• Anonym (ejTS)

Man får idéer från porren. Det kan vara uppfriskande. Jag tror (utan att veta) att en del (inkl. jag) går igång på det lite mer....förbjudna. NI vet vad jag menar. Det är inget fel i det. Det är en krydda i sexlivet. Så TS har fått lära sig lite i denna tråd.

• Anonym (ejTS)

Om jag har henne på alla fyra framför mig och jag ger henne oralt så ger jag mig an hennes analhål också. Det gör jag så gärna. Hon verkar gilla det. Det handlar om att jag vill ta del av hela henne för jag älskar henne. Tro det eller ej men så är det. Jag däremot gillar inte att ha henne därbak. Varför vet jag inte.

Ämnet i den här tråden är svår att diskutera. Den visar bara att det finns lika många tyckanden som det finns människor. Det är som att säga "Jag fattar inte att folk kan lyssna på Lasse Stefanz!!". Vad man får ta del av är människors olika argument för eller emot. Jag är emot klander. 

• Anonym (ejTS)
    Anonym (Jäkligt olika) skrev 2024-11-09 09:57:33 följande:
    Ja. Kvinnors rövar är med ett fåtal undantag inte något äckligt utan något sexigt. Mäns rövar är äckliga och bara som ett slags avlopp, något de bajsar med, något som skall vara helt osexuellt. Medan våra har dels den funktionen men är även ett sexuellt attribut. 
    Ja. Sant. Kvinnors är mest design och ibland funktion. Mäns röv har bara en funktion. 
Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.