• Anonym (Förnedrande)

Slicka sin partner i prutten.

Är det normalt att ägna sig åt rimning i en relation? Att man alltså slickar sin partner i prutten?.. 

Är det inte väldigt kränkande mot personen som gör detta? Varför skulle man ens vilja bli slickad i prutten om man inte skulle vilja plåga sin partner.  

• Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.
  • Anonym (ejTS)

Det kan väl bli så. Ett par vill ägna sig åt lite mer kinky nöjen? Nån av dem kanske gillar känslan och bli kåt av det - extra mycket.
    Kan väl likställas med anala samlag för vissa. 

• Anonym (Kille)

Händer att jag gör det på min sambo. Hon gillar det. Jag gillar det. Dock gillar hon inte o ge mig. Meeeeen vad andra gör i sängen har inte andra med o göra eller lägga en åsikt över

• Anonym (Maria)

När jag blivit slickad där så har det alltid skett på männens initiativ jag skulle aldrig be om det. Fast det gäller även sexuella grejer överlag

upplever inte att män känner sig förnedrade av att göra det

• Meddelande borttaget
  • Tukt

Mycket folk gör i sängkammaren är sådant de sett i porr. Monkey see, monkey do.
    Men i övrigt så är ju sex ett redskap för att kanalisera känslor, även sådana känslor som är jobbiga. .
    .

• Anonym (ejTS)

Man får idéer från porren. Det kan vara uppfriskande. Jag tror (utan att veta) att en del (inkl. jag) går igång på det lite mer....förbjudna. NI vet vad jag menar. Det är inget fel i det. Det är en krydda i sexlivet. Så TS har fått lära sig lite i denna tråd.

• Anonym (Förnedrande)
    Kunniglingvist skrev 2024-11-08 13:33:36 följande:

....vilken normalfuntad person kallar sin partners rumpa för prutten

Det är ju prutten. Där jag bor så heter det prutten? alla säger så. 
  • Anonym (Förnedrande)
    Anonym (Maria) skrev 2024-11-08 13:07:43 följande:

När jag blivit slickad där så har det alltid skett på männens initiativ jag skulle aldrig be om det. Fast det gäller även sexuella grejer överlag

upplever inte att män känner sig förnedrade av att göra det

Gå du igång på att förnedra då eller har har missat att detta är typ härligt eller varför gör man det? Tar emot alltså 
  • Anonym (baktanken)

Det finns rätt många män som tänder på diverse avvikande saker, och med normaliseringen av analsex senaste åren så är det inte ens särskilt avvikande att slicka sin partner där.

En studie visade att 25% av män i Australien slickat sin kvinna i rumpan bara senaste månaden.

Jag tycker det är skönt, han gillar det väldigt mycket, det är förspel till analsex, vad behöver sägas mer?

Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.