Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Slicka sin partner i prutten.

När jag blivit slickad där så har det alltid skett på männens initiativ jag skulle aldrig be om det. Fast det gäller även sexuella grejer överlag

upplever inte att män känner sig förnedrade av att göra det

• Anonym (Maria)
    Anonym (Förnedrande) skrev 2024-11-08 18:33:14 följande:
    Gå du igång på att förnedra då eller har har missat att detta är typ härligt eller varför gör man det? Tar emot alltså 
    För att det är skönt och jag känner mig omhändertagen. Men det är ju lite speciellt och mannen måste i så fall ta initiativet. 

Nej jag går inte igång på att förnedra och om mannen upplevde det som förnedrande så skulle jag inte vilja ha det. Det scenariet hade varit avtändande för mig.

Men det finns säkert också de som tycker det känns förnedrande och går igång på det av den anledningen.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-08 23:39:03 följande:
    Så ditt dajmkyss är såå mycket fräschare än hans?
    Tänk om jag skulle tycka lika om min goda och fräscha kuk mot min partners äckliga mutta? 
    Det har du all rätt att tycka.Då ska du självklart inte göra det.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Man34) skrev 2024-11-10 01:10:33 följande:

Älskar att slicka min sambos anal. Hennes är helt perfekt för tungan att göra med. Blir otroligt kåt av att hålla på o pilla o slicka där. 

Vad med det är det som gör dig kåt? Att hennes är fin, att hon njuter, en tanke på vad som kommer efter?
Svar på tråden Slicka sin partner i prutten.