• Anonym (???)

Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?

Jag börjar bli riktigt frustrerad nu när jag träffat en kille som verkar riktigt trevlig. 

Han är 34 och har inte tidigare haft en relation. Men han verkar ändå lugn och snäll. Däremot kan jag bli mycket irriterad på honom. Saker han kan göra är när jag är hos honom en vardag så kan han skicka ut mig för att han behöver åka hem till sin mamma på natten för att sova hos henne. Han vill jobba på distans hos henne dagen efter. Om jag sover hos honom så blir det jobbigare för honom dagen efter. Han packar dessutom väskan och åker tunnelbanan med mig och kliver av vid stationen hans mamma bor vid så han verkar på riktigt åka dit. 

Vi har inte heller fått till sexet, vilket han inte lyckats med någon gång med en kvinna. En gång började han gråta och typ uttryckte att han inte kan behålla ståndet för att han inte har tillräckligt starka känslor för mig. Han har inte lyckats med någon annan kvinna innan mig. Men jag tyckte att detta var mycket märkligt. 

Igår lackade jag ur på honom för att han sa att vi skulle ses och jag frågade då honom vad han ville hitta på. Och då sa han att en kompis till honom hört av sig och frågat om han ville komma hem till honom och se hockey på tv och att han kanske ville göra det. Och jag mer what? Och han syftade på att han skulle göra det med sin kompis. Vi hade pratat i onsdags om att vi skulle ses på fredagen och jag undrade vad han ville göra med mig. 

Vad är det för fel på honom?? 

• Svar på tråden Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Vad menar du? Han har ju själv sagt att han inte har några starka  känslor för dig, något han även visar tydligt! Gå vidare. 

• Anonym (???)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-02 10:31:49 följande:

Vad menar du? Han har ju själv sagt att han inte har några starka  känslor för dig, något han även visar tydligt! Gå vidare. 

Han sa det när han grät och inte kan behålla ståndet. Han har aldrig kunnat ha penetrerande sex just av anledningen att han inte kan ha stånd med en annan kvinna. 

Han sa då att hans mamma sagt att det beror på detta. Att han behöver känna tjejen ordentligt och kanske träffats i minst ett halvår. Då kommer han få stånd, enligt vad han sa att hans mamma sagt. 

• Elis73

Det spelar väl ingen större roll varför (t.ex att han har för svaga känslor, han har någon diagnos som gör att han inte kan samspela med andra människor, han är en idiot, han är lite udda). Hans beteende verkar sjukt störigt och jag skulle inte vilja vara i en relation där så många problem och frågetecken dyker upp så tidigt i relationen.

Säg rätt ut att du tycker att han beter sig konstigt. Vill han jobba på det så har han chansen att göra det. Annars har du chansen att gå vidare. 

• Anonym (Varningsklocka)

Han verkar sjuk på flera sätt, men just där med hockeyn är det tyvärr du som måste inse att andra människor har ett liv som kanske går före dig ibland. Oavsett så behöver du bryta med honom.Han har såååå många issues!

• Anonym (???)
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2024-11-02 11:03:54 följande:

Han verkar sjuk på flera sätt, men just där med hockeyn är det tyvärr du som måste inse att andra människor har ett liv som kanske går före dig ibland. Oavsett så behöver du bryta med honom.Han har såååå många issues!

Ja alltså igår blev jag ju riktigt arg. Jag har avsatt min fredag för att träffa honom och han börjar prata om en polare. Ibland känns det som att han är som ett litet barn helt ärligt. Typ går till mataffären för att handla saker till köttfärssås och spaghetti och sedan går förbi glassfrysen och typ går hem med glass istället och det där med köttfärssåsen kan man ta en annan gång. 

Sedan att ha sånna erektionsproblem och då börja dra upp vad han och hans mamma pratar om angående detta. Vilken 34 åring pratar om sina problem med stånd med sin mamma? Vem söker inte hjälp för detta tidigare. Alltså visst om man är under 20 eller typ max 24. Men om man fortfarande inte fått till ett samlag vid 34 kan man ju fundera vad som är fel? 

• Anonym (Varningsklocka)
    Anonym (???) skrev 2024-11-02 11:28:54 följande:

Ja alltså igår blev jag ju riktigt arg. Jag har avsatt min fredag för att träffa honom och han börjar prata om en polare. Ibland känns det som att han är som ett litet barn helt ärligt. Typ går till mataffären för att handla saker till köttfärssås och spaghetti och sedan går förbi glassfrysen och typ går hem med glass istället och det där med köttfärssåsen kan man ta en annan gång. 

Sedan att ha sånna erektionsproblem och då börja dra upp vad han och hans mamma pratar om angående detta. Vilken 34 åring pratar om sina problem med stånd med sin mamma? Vem söker inte hjälp för detta tidigare. Alltså visst om man är under 20 eller typ max 24. Men om man fortfarande inte fått till ett samlag vid 34 kan man ju fundera vad som är fel? 

Ok, men hade ni bestämt något eller såg du till att ha fredagen fri på eget initiativ? För om du ville träffa honom så kunde du ha frågat innan. Annars har jag märkt att killar gör planer på egen hand. Fast det brukar också betyda att de inte har så starkt intresse av att ses om de inte frågar tjejen först om att ses när man är ledig.

Ja, rent mentalt är han nog som ett litet barn som fortfarande hänger mamma i kjolarna. Exakt, VEM diskuterar sitt stånd och sexliv med sin mamma?? Ja, det finns undantag men oftast tyder det på något sjukt. Och de är alldeles för nära ändå med tanke på att han sover över där osv. Nä, lämna den där snabbast möjligt. Skicka ett sms nu på en gång och avrunda. Lika bra faktiskt. Och sedan kanske du kan gå ut ikväll och roa dig istället för att tänka på en sån mupp :)
  • Anonym (Oups)

Snälla lämna honom! Du kan inte hjälpa honom att förändra sig, det skulle krävas mycket tid och energi. 

jobbigt först så klart att lämna men du tjänar på det. Håll ut och gå igenom avgiftningen. Sen går du på dejt med någon annan eller kanske redan samma kväll du lämnat den här bebismannen.

låmna lämna nu Jag ber dig! 

Och håll ribban högre med nästa kille. 

• Anonym (Klara)

Hockey är livet och det går före en dejt eller träff för mig med, så jag kan förstå honom på den biten. Men utöver det så tror jag inte att han är så värst intresserad. Ligg lågt ett tag, kontakta honom inte utan låt bollen vara hos honom.

Svar på tråden Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?