• Anonym (???)

Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?

Jag börjar bli riktigt frustrerad nu när jag träffat en kille som verkar riktigt trevlig. 

Han är 34 och har inte tidigare haft en relation. Men han verkar ändå lugn och snäll. Däremot kan jag bli mycket irriterad på honom. Saker han kan göra är när jag är hos honom en vardag så kan han skicka ut mig för att han behöver åka hem till sin mamma på natten för att sova hos henne. Han vill jobba på distans hos henne dagen efter. Om jag sover hos honom så blir det jobbigare för honom dagen efter. Han packar dessutom väskan och åker tunnelbanan med mig och kliver av vid stationen hans mamma bor vid så han verkar på riktigt åka dit. 

Vi har inte heller fått till sexet, vilket han inte lyckats med någon gång med en kvinna. En gång började han gråta och typ uttryckte att han inte kan behålla ståndet för att han inte har tillräckligt starka känslor för mig. Han har inte lyckats med någon annan kvinna innan mig. Men jag tyckte att detta var mycket märkligt. 

Igår lackade jag ur på honom för att han sa att vi skulle ses och jag frågade då honom vad han ville hitta på. Och då sa han att en kompis till honom hört av sig och frågat om han ville komma hem till honom och se hockey på tv och att han kanske ville göra det. Och jag mer what? Och han syftade på att han skulle göra det med sin kompis. Vi hade pratat i onsdags om att vi skulle ses på fredagen och jag undrade vad han ville göra med mig. 

Vad är det för fel på honom?? 

• Svar på tråden Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?
  • Anonym (Betta)
    Anonym (???) skrev 2024-11-02 14:12:01 följande:
    Så en kille som är 34 år och som har en egen bostad men gärna sover hos sin mamma flera ggr i veckan när han ska jobba hemifrån så hon Kan väcka honom på morgonen och äta lunch med honom på dagen och som aldrig lyckats ha sex för att han inte får upp sin snopp, dessa problem handlar om mig? Inte att han verkar ha något problem. 
    Jag sa inte att de sakerna beror på dig. Jag trodde du ville diskutera relationen och den verkar han ju inte så intresserad av. Han prioriterar inte att träffa dig, så du är inte tillräckligt viktig för honom. Iallafall inte i nuläget, så det är ju upp till dig om du känner att du kan ha tålamod med honom och se om de rätta känslorna växer fram.
  • Anonym (???)
    Anonym (Betta) skrev 2024-11-02 14:17:46 följande:
    Jag sa inte att de sakerna beror på dig. Jag trodde du ville diskutera relationen och den verkar han ju inte så intresserad av. Han prioriterar inte att träffa dig, så du är inte tillräckligt viktig för honom. Iallafall inte i nuläget, så det är ju upp till dig om du känner att du kan ha tålamod med honom och se om de rätta känslorna växer fram.
    Han va ju den som föreslog att vi skulle ses. Vi sågs senast i onsdag och innan det på måndagen. Så han verkar ändå intresserad av att träffas. 
  • Anonym (Oups)
    Anonym (???) skrev 2024-11-02 14:12:01 följande:
    Så en kille som är 34 år och som har en egen bostad men gärna sover hos sin mamma flera ggr i veckan när han ska jobba hemifrån så hon Kan väcka honom på morgonen och äta lunch med honom på dagen och som aldrig lyckats ha sex för att han inte får upp sin snopp, dessa problem handlar om mig? Inte att han verkar ha något problem. 
    Jo han verkar definitivt ha problem och du verkar på något sätt ändå fine med det. Så verkar som du ändå gjort ditt val.
  • Anonym (???)
    Anonym (Oups) skrev 2024-11-02 14:24:34 följande:
    Jo han verkar definitivt ha problem och du verkar på något sätt ändå fine med det. Så verkar som du ändå gjort ditt val.
    Nej nu känner jag väl att detta blir för mycket när jag summerar detta. 
  • Anonym (tänk efter)

Du måste fortsätta träffa honom, för annars blir han snart ännu en av alla bittra män som sprider hat mot kvinnor här på forumet för att han inte lyckas få till det. Ta ditt ansvar!

Skämt åsido, han verkar ju vara ett riktigt bottennapp. För det första verkar han ha stora issues på olika sätt, och för det andra har han ju sagt tydligt att han inte känner tillräckligt mycket för dig. Vad är det som talar för att fortsätta vara med honom? Det finns ju massor av fina och respektfulla killar som inte är "kladdiga".

• Anonym (???)
    Anonym (tänk efter) skrev 2024-11-02 14:30:21 följande:

Du måste fortsätta träffa honom, för annars blir han snart ännu en av alla bittra män som sprider hat mot kvinnor här på forumet för att han inte lyckas få till det. Ta ditt ansvar!

Skämt åsido, han verkar ju vara ett riktigt bottennapp. För det första verkar han ha stora issues på olika sätt, och för det andra har han ju sagt tydligt att han inte känner tillräckligt mycket för dig. Vad är det som talar för att fortsätta vara med honom? Det finns ju massor av fina och respektfulla killar som inte är "kladdiga".

När han sa det om känslorna så sa han det utifrån vad hans mamma sagt. Att anledningen till att han inte kan få upp sitt kön när han vill ha sex är för att han behöver känna tjejen väl. Minst ett halvår och vara trygg och allt möjligt för då kommer han kunna få stånd. Men människan är 34 och aldrig lyckats att ha sex. Så jag tolkade inte det som något personligt. Han sa detta utifrån vad hans mamma sagt. Jag tror hans mamma är en idiot 
  • Anonym (tänk efter)
    Anonym (???) skrev 2024-11-02 14:35:59 följande:
    När han sa det om känslorna så sa han det utifrån vad hans mamma sagt. Att anledningen till att han inte kan få upp sitt kön när han vill ha sex är för att han behöver känna tjejen väl. Minst ett halvår och vara trygg och allt möjligt för då kommer han kunna få stånd. Men människan är 34 och aldrig lyckats att ha sex. Så jag tolkade inte det som något personligt. Han sa detta utifrån vad hans mamma sagt. Jag tror hans mamma är en idiot 
    Ja, hon låter som en idiot. Det låter också som att idiotin går i familjen.
  • Anonym (Betta)
    Anonym (???) skrev 2024-11-02 14:23:45 följande:
    Han va ju den som föreslog att vi skulle ses. Vi sågs senast i onsdag och innan det på måndagen. Så han verkar ändå intresserad av att träffas. 
    Fast det är inte att vara tillräckligt intresserad. Han prioriterar inte eran relation i nuläget. Hur mycket betyder den här mannen och eran relation för dig? Kan du tänka dig att ha tålamod, lägga ner mer tid och energi eller inte ?
  • Anonym (Oups)
    Anonym (tänk efter) skrev 2024-11-02 14:30:21 följande:

Haha bästa kommentaren! Ja det är verkligen många bittra män här med egen världsåskådning där kvinnor är som aliens för dem känns det som ibland.

bara en parentes, åter till ämnet för tråden. Glad
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Är du säker på att han är straight? Han kanske får upp den med män?

Svar på tråden Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?