• Anonym (???)

Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?

Jag börjar bli riktigt frustrerad nu när jag träffat en kille som verkar riktigt trevlig. 

Han är 34 och har inte tidigare haft en relation. Men han verkar ändå lugn och snäll. Däremot kan jag bli mycket irriterad på honom. Saker han kan göra är när jag är hos honom en vardag så kan han skicka ut mig för att han behöver åka hem till sin mamma på natten för att sova hos henne. Han vill jobba på distans hos henne dagen efter. Om jag sover hos honom så blir det jobbigare för honom dagen efter. Han packar dessutom väskan och åker tunnelbanan med mig och kliver av vid stationen hans mamma bor vid så han verkar på riktigt åka dit. 

Vi har inte heller fått till sexet, vilket han inte lyckats med någon gång med en kvinna. En gång började han gråta och typ uttryckte att han inte kan behålla ståndet för att han inte har tillräckligt starka känslor för mig. Han har inte lyckats med någon annan kvinna innan mig. Men jag tyckte att detta var mycket märkligt. 

Igår lackade jag ur på honom för att han sa att vi skulle ses och jag frågade då honom vad han ville hitta på. Och då sa han att en kompis till honom hört av sig och frågat om han ville komma hem till honom och se hockey på tv och att han kanske ville göra det. Och jag mer what? Och han syftade på att han skulle göra det med sin kompis. Vi hade pratat i onsdags om att vi skulle ses på fredagen och jag undrade vad han ville göra med mig. 

Vad är det för fel på honom?? 

• Svar på tråden Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?
  • Anonym (???)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-02 10:31:49 följande:

Vad menar du? Han har ju själv sagt att han inte har några starka  känslor för dig, något han även visar tydligt! Gå vidare. 

Han sa det när han grät och inte kan behålla ståndet. Han har aldrig kunnat ha penetrerande sex just av anledningen att han inte kan ha stånd med en annan kvinna. 

Han sa då att hans mamma sagt att det beror på detta. Att han behöver känna tjejen ordentligt och kanske träffats i minst ett halvår. Då kommer han få stånd, enligt vad han sa att hans mamma sagt. 

• Anonym (???)
    Anonym (Varningsklocka) skrev 2024-11-02 11:03:54 följande:

Han verkar sjuk på flera sätt, men just där med hockeyn är det tyvärr du som måste inse att andra människor har ett liv som kanske går före dig ibland. Oavsett så behöver du bryta med honom.Han har såååå många issues!

Ja alltså igår blev jag ju riktigt arg. Jag har avsatt min fredag för att träffa honom och han börjar prata om en polare. Ibland känns det som att han är som ett litet barn helt ärligt. Typ går till mataffären för att handla saker till köttfärssås och spaghetti och sedan går förbi glassfrysen och typ går hem med glass istället och det där med köttfärssåsen kan man ta en annan gång. 

Sedan att ha sånna erektionsproblem och då börja dra upp vad han och hans mamma pratar om angående detta. Vilken 34 åring pratar om sina problem med stånd med sin mamma? Vem söker inte hjälp för detta tidigare. Alltså visst om man är under 20 eller typ max 24. Men om man fortfarande inte fått till ett samlag vid 34 kan man ju fundera vad som är fel? 

• Anonym (???)
    Kvinna7 skrev 2024-11-02 12:41:12 följande:
    Förlåt för vad jag säger nu, men vad??! För det har hans mamma sagt? SPRING! Varför vill du ha denna man? Vad ger han dig? Han är 34 år och nej går inte vidare med denna man. 
    Jag vet inte. Han är inte lika på och kladdig som många andra killar jag träffat. Den här killen verkar ändå intresserad av att göra saker. Men det kanske beror på att han inte kan få upp den.
  • Anonym (???)
    Anonym (Betta) skrev 2024-11-02 13:54:20 följande:

Du verkar inte vara hans prioritet i det liv han lever. Hör inte av dig igen utan låt bollen ligga hos honom nu, om du kan tänka dig att ge det flera chanser. Rätt känslor kan ju växa fram hos honom, om du känner att du är beredd att ha tålamod. Annars gå vidare

Fanns känslorna är väl knappast problemet här. 
  • Anonym (???)
    Kvinna7 skrev 2024-11-02 13:57:51 följande:
    Det finns andra sådana män som inte är "så kladdig". Du kommer aldrig få det du vill ha av denne man. Om han nu så gärna velat se hockeyn före en träff med dig skulle han ha planerat in det innan. Möjligt ser man dig bara som en kk, fast med en kk har man ju sex. Så vad blir ni då? Ett kk utan ett k? För han verkar inte se dig som ett kärleksobjekt.
    Jag ser väl att han kanske har autism eller något. Vi hade bestämt att vi skulle ses och jag frågar då vad han vill att vi gör när vi ska ses och han svarar vad hans kompis frågat honom och att han är intresserad av det. Han är inte annars intresserad av hockey. Men det är ju ett konstigt svar på frågan. När jag då mer blev frågande undra han om jag hade mens nu för att han inte förstod varför jag tyckte det var ett konstigt svar och svara att hans syster sagt att tjejer kan vara irriterade när dom har mens och därför tänkte han att det berodde på det och inte att han betedde sig illa för det förstod han inte. 
  • Anonym (???)
    Anonym (Betta) skrev 2024-11-02 14:07:56 följande:
    Hade han haft rätt känslor så hade han prioriterat dig, så jo jag skulle säga att det är problemet.
    Så en kille som är 34 år och som har en egen bostad men gärna sover hos sin mamma flera ggr i veckan när han ska jobba hemifrån så hon Kan väcka honom på morgonen och äta lunch med honom på dagen och som aldrig lyckats ha sex för att han inte får upp sin snopp, dessa problem handlar om mig? Inte att han verkar ha något problem. 
  • Anonym (???)
    Anonym (Betta) skrev 2024-11-02 14:17:46 följande:
    Jag sa inte att de sakerna beror på dig. Jag trodde du ville diskutera relationen och den verkar han ju inte så intresserad av. Han prioriterar inte att träffa dig, så du är inte tillräckligt viktig för honom. Iallafall inte i nuläget, så det är ju upp till dig om du känner att du kan ha tålamod med honom och se om de rätta känslorna växer fram.
    Han va ju den som föreslog att vi skulle ses. Vi sågs senast i onsdag och innan det på måndagen. Så han verkar ändå intresserad av att träffas. 
  • Anonym (???)
    Anonym (Oups) skrev 2024-11-02 14:24:34 följande:
    Jo han verkar definitivt ha problem och du verkar på något sätt ändå fine med det. Så verkar som du ändå gjort ditt val.
    Nej nu känner jag väl att detta blir för mycket när jag summerar detta. 
  • Anonym (???)
    Anonym (tänk efter) skrev 2024-11-02 14:30:21 följande:

Du måste fortsätta träffa honom, för annars blir han snart ännu en av alla bittra män som sprider hat mot kvinnor här på forumet för att han inte lyckas få till det. Ta ditt ansvar!

Skämt åsido, han verkar ju vara ett riktigt bottennapp. För det första verkar han ha stora issues på olika sätt, och för det andra har han ju sagt tydligt att han inte känner tillräckligt mycket för dig. Vad är det som talar för att fortsätta vara med honom? Det finns ju massor av fina och respektfulla killar som inte är "kladdiga".

När han sa det om känslorna så sa han det utifrån vad hans mamma sagt. Att anledningen till att han inte kan få upp sitt kön när han vill ha sex är för att han behöver känna tjejen väl. Minst ett halvår och vara trygg och allt möjligt för då kommer han kunna få stånd. Men människan är 34 och aldrig lyckats att ha sex. Så jag tolkade inte det som något personligt. Han sa detta utifrån vad hans mamma sagt. Jag tror hans mamma är en idiot 
  • Anonym (???)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-02 15:18:42 följande:

Är du säker på att han är straight? Han kanske får upp den med män?

Det har han inte provat. Men tanken har slagit mig. Hur man kan gå runt med detta problem i 16 år från att man blivit vuxen och ännu inte lyckats att ligga för att han inte kan få upp den. Han har tidigare dejtat en tjej en längre period men det har ändå inte lyckats 
  • Anonym (???)
    Anonym (Betta) skrev 2024-11-02 15:41:57 följande:

Fungerar det när han är ensam då?

Det kan ju vara något psykiskt. Och många män drar sig av olika orsaker för att söka hjälp, så det är inte konstigt att någon går i många år med samma problem.

Dessutom så tror han ju på vad hans mamma säger.

Han får upp den själv ja så inget fysiskt problem. Men 16 år från att man blivit myndig? Vem vill inte kunna ha sex? Han blev ju typ mer arg på mig och utttryckte att det var jag som inte gjort honom tillräckligt trygg och därför gick det inte. Skamsen, gnällig och som ett litet barn. och sedan börja han prata om sin mamma och vad hon sagt 
  • Anonym (???)
    Anonym (Betta) skrev 2024-11-02 15:48:05 följande:
    Det var ju det jag skrev, han tror att det beror på vad hans mamma har sagt så varför skulle han söka hjälp?
    För att vuxna människor inte bara sitter och lyssnar på sin mamma. Barn gör detta. Inte vuxna män? 
  • Anonym (???)
    Anonym (Jfkf) skrev 2024-11-02 20:17:01 följande:

Han kanske är gay? 

borde han inte veta detta vid 34 års ålder? 
Svar på tråden Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?