Dejt kan inte ge svar om vi ska ses?
Jag börjar bli riktigt frustrerad nu när jag träffat en kille som verkar riktigt trevlig.
Han är 34 och har inte tidigare haft en relation. Men han verkar ändå lugn och snäll. Däremot kan jag bli mycket irriterad på honom. Saker han kan göra är när jag är hos honom en vardag så kan han skicka ut mig för att han behöver åka hem till sin mamma på natten för att sova hos henne. Han vill jobba på distans hos henne dagen efter. Om jag sover hos honom så blir det jobbigare för honom dagen efter. Han packar dessutom väskan och åker tunnelbanan med mig och kliver av vid stationen hans mamma bor vid så han verkar på riktigt åka dit.
Vi har inte heller fått till sexet, vilket han inte lyckats med någon gång med en kvinna. En gång började han gråta och typ uttryckte att han inte kan behålla ståndet för att han inte har tillräckligt starka känslor för mig. Han har inte lyckats med någon annan kvinna innan mig. Men jag tyckte att detta var mycket märkligt.
Igår lackade jag ur på honom för att han sa att vi skulle ses och jag frågade då honom vad han ville hitta på. Och då sa han att en kompis till honom hört av sig och frågat om han ville komma hem till honom och se hockey på tv och att han kanske ville göra det. Och jag mer what? Och han syftade på att han skulle göra det med sin kompis. Vi hade pratat i onsdags om att vi skulle ses på fredagen och jag undrade vad han ville göra med mig.
Vad är det för fel på honom??